2011. szeptember 29., csütörtök

Körömápolás az AVON 2011/14-es E-katalógusában

Ha valaki nem szeret eljárni boltba, és ott megvásárolnia szükséges körömlakkjait, vagy egyéb kozmetikai termékeit, ez a mai rohanó világban már megérthető. Ezért van az AVON illetve az Oriflame, valamint a többi kozmetikai vállalat és internetes webshop, hogy megkönnyítsék az életünket, és otthonról is elérhetőek legyenek számunkra a kozmetikumok. Személy szerint én az AVON-ból ( és néha az Oriflame-ből) szoktam rendelni. Egyetlen alkalommal nem voltam elégedett, amikor egy szempillagöndörítőt rendeltem tőlük, viszont a körömápolási termékeik előtt le a kalappal, meg vagyok elégedve. Lássuk, idén ősszel mi kapható nálunk!

(  Körömerősítő folyadék ásványokkal - 1350 Ft, Körömerősítő beszakadó körmökre - 1350 Ft, Körömerősítő és kondícionáló folyadék - 1350 Ft )
( 24k Gold körömerősítő - 1350 Ft, C-vitaminos körömágybőr-ápoló gél - 1350 Ft)

( Körömnövekedést elősegítő gél - 1350 Ft, Radírozó folyadék körömre és körömágybőrre - 1350 Ft, Kéz- és körömápoló krém - 1350 Ft )

 ( Körömágybőr-ápoló balzsam - 1350 Ft, Gyöngyházfényű körömerősítő - 1350 Ft )

Személyes kedvencem ez a gyors száradást kölcsönző spray, ami szintén 1350 Ft. Ráadásul most egy hihetetlen akció keretében 1 terméket 1350 Ft-os áron, 2 terméket pedig 1398 Ft-os áron tudunk megrendelni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése