2011. október 20., csütörtök

2000 oldalletöltés! :)

5 nap alatt ismét megduplázódott az oldalletöltések száma, most 1.000-ről 2.000-re! :) Nagyon gyorsan haladunk! :) Köszönöm nektek. Arra gondoltam, hogy ha eléri a az oldalletöltés száma a 3.000-et, akkor lesz egy nyereményjáték a blogon! Bizony, a blog első nyereményjátéka! :) Szóval hajrá, mindenki ajánlja a blogot az ismerőseinek, barátnőinek, és ha eléri a látogatószám a 3.000-et, akkor egy remek kis játékot csinálunk. Benne vagytok? :) Örülök, ha Ti is játékos kedvetekben vagytok!

 FIGYELEM! AZ OLDALSÁVBAN LEHET SZAVAZNI, HOGY MILYEN JELLEGŰ TERMÉK LEGYEN AZ ELSŐ JÁTÉK NYEREMÉNYEI!
Néhány adat még az elmúlt 5 napról:

  • kitettem a számlálót, hogy mindenki lássa, hogy áll a blog oldalletöltés ügyben
  • kitettem egy fordítót, mellyel többé kevésbé külföldi olvasóim is kényelmesebben tudják olvasni a blogot
  • az ide látogatók a hét lenépszerűbb bejegyzéseit az oldalsávon találják meg, így megtudhatják, hogy a blog olvasóit milyen cikkek, információk érdeklik
Legnagyobb örömömre a rendszeres olvasók száma 22-re nőtt! :) Ennek örülök a leginkább. További szép estét és jó blogböngészést kívánok! :)

2 megjegyzés :

  1. Úgy bő két hete lelkesen olvasom én is irományaid és lesem a szép körmöket így már cikinek éreztem, h suttyomban leselkedek ide (na jó, nem is, mert a google readerembe felvettelek már), tehát feliratkoztam 23-nak. ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szépen köszönöm! :) Érezd jól magad nálam! :)

    VálaszTörlés