2011. október 16., vasárnap

Egy jó kabát sosem rossz! :)

A tegnapi iskolai előadást a tanár úr azzal a feladattal kezdte, hogy mindenkinek be kellett mutatkoznia, és el kellett mesélnie, hogy mi volt az aznapi örömre, mi volt az, ami mosolyt csalt az arcára, vagy csak örülni tudott neki. Ebből adódóan szeretném most elmesélni az én mai napi örömömet, ami egy új kabát képében jelentkezett. :) Tudom, tudom, nem körömmel kapcsolatos infó, de nagyon örülök neki, hogy újabb kabátom van. Mások cipőfüggők, hát nálam ez a kabátoknál és táskáknál jelentkezik. :)

A hátteret tilos nézni! :) Bár nem az én szobámban készült a kép.
A mai napom eléggé fárasztó volt: 10-től délután 2-ig énekelni voltam, majd onnan egyből futás családi ebédre, végül pedig bevásárlás. Reggel 8-tól idáig nem voltam itthon, ezért eldöntöttem, hogy lazításképpen anyumnak "manikűröst" játszom, és szépen megcsinálom a körmeit. :) Ti milyen közös programokat szoktatok csinálni a szüleitekkel ?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése