2011. október 26., szerda

Egyszerű és nagyszerű! :)


Lehet most megszállottnak néztek, hogy így háromnegyed 1 után én még körömdíszítésekkel foglalkozom, de nem tehetek róla! :D Ha már elkezdtem azzal, hogy új, szögletes formát kaptam a körmeim, nem állhattam le! Gyorsan meg is született egy az egyszerű és nagyszerű körömdíszítés, ami picit időigényesebb a gyakorlatlan kezek számára. Lakkok, amiket használtam:
  • alapozó lakk: Essence Protecting Base Coat - Ajánlom!
  • rózsaszín lakk: Miss Sporty Et voilá! French Manicure 10. - IMÁDOM! 
  • a csillogó kövecskék pedig az Essence Colour & Go! 67 - Make it golden! -ből származnak
Először egy réteg alapozó lakk, majd két réteg rózsaszín francia manikűrhöz használatos lakk, végül pedig a kövecsék a Make it golden!-ből szépen, egyesével kerülnek fel a körömre. Eléggé időigényes egy díszítés, de a végeredmény önmagáért beszél. A képekből most azért töltöttem fel 4-et, hogy lássátok miként csillog és hogyan látszik a kövecskék szép, egyenes íve. Sajnos a képek nem tudják annyira visszaadni, de reménykedem, hogy nektek is legalább annyira tetszik mint nekem! :)

1 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon-nagyon tetszik:)
    Annyira kis visszafogott, de mégis különleges:)

    VálaszTörlés