2011. október 22., szombat

Félre a fehér franciával!

Beidőzitettem reggelre ezt a bejegyzést, nem tudom mi történhetett. :( Mindenesetre most pótolnám! Bocsánat!

 2011.10.22. 06:20

Szép jó reggelt minden kedves Lovely Nail Art olvasónak! :) Ez egy elég korai bejegyzésre sikeredett, melynek oka, hogy nekem ma is iskolám, ráadásul modulzáró vizsgám van. A vonatig még van egy órám, így egy finom reggeli tea + egy gyors manikűr még bele is fér.
A víz már felforrt, most jöhet a teafilter. A jó öreg almás-fahéjas éppen most fogyott ki, így anyuval úgy döntöttünk, hogy most kipróbálunk valami újat. Nos, ez két szempontból is sikerült. A választásunk a bergamonos és búzavirágos Lipton Earl Grey piramisfilteres teára esett, ami nem volt rossz választás. Nagyon finom íze és illata van, valamint imádom a kis minipiramis alakú filtereket! :) Nagyon kis aranyosak. Én egy olyan embernek tartom magam, aki a nagyon apró dolgoknak is tud örülni, és lehet azért tetszik ennyire ez a forma, mert ilyen teánk még sosem volt. :) A lényeg: csak ajánlani tudom! Fogyasztói ára: kb 400 Ft lehetett.

De nem ő a cikk főszereplője, hanem a következő körömdíszítés, melyet viselni fogok ma az informatikai alapismeretek órán. Vannak a képzésen anyukák is szép számmal, akik szinte rettegnek a mai naptól, de mivel én már vizsgáztam informatikából, sok nehézségre nem számítok. Egy egyszerű francia körömfestést készítettem a mai napra. Semmi bonyolult, egy alap francia szín, majd egy díszítőlakk segítségével húzott szegélyvonal. Ennyi az egész,  nem egy nagy mutatvány. :)

A kép a fedőlakk felkenése előtt készült
Lehet szinte már túlságosan is egyszerűnek tűnik, ám annál sokkal többre hivatott ez a dizájn, ugyanis ez a rózsaszín az egyik kedvenc színem. Azt pedig mindenki tudja, hogy a vidám, élénk színek, ráadásul ha az a szín még a kedvenc színünk is, pozitív energiát ad nekünk, vagyis hangulatjavító hatással bír. Nálam - bevallom - működik. :) Főleg akkor van rá nagy szükségem, ha a jó meleg ágyikómból szombaton reggel 6-kor kell kikelnem. Ha nincs sok időtök, de egy kellemes díszítést szeretnétek csinálni, akkor ezt tudom ajánlani. Amit én használtam hozzá:
  • alapozó lakk: Essence Nail Art Protecting base Coat
  • francia lakkozáshoz: Maybelline New York mini Colorama Bubblicious ( 6 )
  • szegély: kallos kosmetics ( 11 )
  • fedőlakknak: Miss Sporty Nail Expert Manicure Strenght Action kétfázisú körömlakk
Ezzel a körömdíszítéssel szeretnék minden munkába vagy iskolába induló, esetleg hétalvó Lovely Nail Art blogolvasónak szép szombati napot kívánni! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése