2011. október 4., kedd

I bought, I tried, I cried - Essence Metallics mágneses körömlakk

Az én lakkom
Előző cikkemben a mágneses körömlakkról írtam, és egy kedves olvasóm hívta fel a figyelmemet arra, hogy az Essence is forgalmaz ilyen termékeket. Szerencsére a Rossmann nincs messze, így onnan be tudtam szerezni. Az én választásom az Essence Metallics Copper Rulez lakkra esett. Kellemesen csillogó, fémes barna színe van. A használati utasítás szerint fel kell vinni a lakkot a körömre, majd a mellékelt Essence Metallics kis körömmágnest felé tartani jó közel. Sajnos nekem többszöri próbálkozásra sem akar sikerülni a dolog. :( Ez engem nagyon zavar, ezért utána is jártam, hogy mi lehet a probléma. Kicsit meg is kavarodott a fejemben a sok információ.
Az a bizonyos másik lakk
  • Először is sok olyan ember véleményét olvastam fórumokon / Blogokon, akiknek szintén nem sikerül, ám a Google képei között meg számtalan kész, sikeres körömfestést találtam.
  • Ezután megnéztem, hogy biztos jó terméket vásároltam-e. Mivel együtt lehetett megvenni a mágnest és a lakkot, reméltem, hogy összetartoznak. Ám az interneten találtam egy másik féle mágnesezőt, amibe be kell dugni az ujjad. Az enyém olyan mint egy kis lapocska, ezt pedig inkább egy gyűszűhöz tudnám hasonlítani.
  • Valamint létezik fémszínű és fekete kupakszínű körömlakk. Lehet, hogy ezek között is különbség van, én nem tudom. Nekem fekete kupakos van, de nem jött be. :(
Ha valakinek próbálta már ezeket a lakkokat, és sikerült is neki a várt dizájnt elérni, kérem írjon, hogy mi lehet a gond vele. Ha pedig nem sikerült, akkor is kiöntheted a szíved a cikk alatt egy megjegyzésben. :)
További szép napot!

2 megjegyzés :

  1. Szia! Nekem ugyanilyen lakkom van + a lapos mágnes és sok szenvedés után, de sikerült megcsinálnom a mintát :D Nem tudom próbáltad-e, de ha alá felkensz 1 réteg színtelen lakkot (hagyd teljesen megszáradni) jobb lesz. Utána egy jó vastag réteg a mágneses lakkból és rögtön (mielőtt elkezdene száradni) nagyon (!!) közel tenni a mágnest. A hátránya csak az, hogy sokszor bele fogsz nyúlni a mágnessel és lehet előlről kezdeni az alaplakktól az egészet :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon köszönöm a tippet! Épp buliból jöttem, fáradt vagyok, de megpróbálok értelmes választ összehozni. :D Bocsánat ... :$
    Szóval: átlátszó körömlakkot bevallom, nem tettem alá, de ki fogom így próbálni, az biztos! Sőt még az is lehet, hogy nem volt olyan mennyiségű lakk a kezemen, mint írtad. Mindenesetre ha sikerül, akkor azt neked köszönhetem majd. :)
    Ha sikeresen tesztelem, akkor cikkezek majd róla a blogban! Jó éjt! :)

    VálaszTörlés