2011. október 2., vasárnap

I recommend vagyis havi termékajánlónk / Október: Essence Nail Art Nail Polish Remover Ultra

Szeretnék nektek bemutatni egy körömlakk lemosót, amit biztos hogy ti is imádni fogtok. Legalábbis én nagyon nagyon szerettem. A termék maga 150 ml, kellemes, lila árnyalatú folyadék egy műanyag tartóban. A termék elején található "studio quality" felirat nem hiába van rajta: bármilyen körömdíszítést csináltam, maradéktalanul el tudtam távolítani azt a körmeimről. Vannak olyan essence termékek, amikkel nem vagyok maximálisan - vagy éppen semennyire - megelégedve (a körömnyomdázó lehúzópengéje), de erről egy rossza szavam nem lehet! :) Lássuk az értékelést:

Like:
  • viszonylag sokáig elég ( 150 ml )
  • ultraerős ( amit javasolok: vattapamacsra öntsük a lemosót, majd a pamacsot 2-3 másodpercig nyomjuk a körömre, végül dörzsöljük le a lakkot; ez a kis tipp lényegesen lerövidíti a körömlakk lemosását)
  • fehérítő hatású
  • a termékleírás szerint műkörömhöz is használható, amit én nem tudok bizonyítani, csak a saját körmeimen használtam
Dislike: 
  • -

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése