2011. október 23., vasárnap

Step by Step: Halloween-i csontváz a körmeidre!

És íme a második körömdíszítés, ami szerintem eléggé jól sikerült. De leginkább a Ti véleményetekre vagyok kíváncsi! :) Az előző cikkemben már leírtam, hogy milyen lakkokat használok. Most lássuk, hogy lehet elkészíteni ezt a félelmetes körömdizájnt:

Minden egy alapozólakkal és egy fekete lakkal kell hogy kezdődjön.

Fehér lakkal egy félkört készítünk, majd azt kitöltjük

Kirajzoljuk a szemek helyét, majd a két szem alatt egy ívet készítünk.

Helyére kerül a felső fogsor.

Elkészítjük az állkapcsot, ...

... majd az alsó fogsor is a helyére kerül.

A gerincből fessünk fel annyi csigolyát, amennyi kifér.

Egy tetszőleges színű lakkal készítsük el a szemeket.


Végül pedig az "orr helye" is megjelenik.

2 megjegyzés :

  1. wow nagyon jóóóóó nagyon tetszik ezt én is kipróbálom és nem is tűnt túl nehéznek :P

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert kívánok hozzá! :) Bár anélkül is sikerülni fog, biztos vagyok benne! :)

    VálaszTörlés