2011. október 10., hétfő

Teszteljük! H & M Nail Polish


Ma délután a H & M által  forgalmazott körömlakkot fogom bemutatni nektek. Budatétényen vettem a Campona-ban. A kassza mellett találhatóak két oldalt a kiegészítők: táskák, sálak, csatok, karkötők és a lakkok is. Sok féle színben, méretben, árban is kiszerelésben kaphatóak, ám én ezt a tejeskávé-színű lakkot választottam. A valóságban kicsit sötétebb, mint a képen. 390 Ft volt ez a lakk, ami szerintem eléggé jó ár.
  • Az állaga: eléggé folyósnak mondanám. A kellő mennyiségnél ne vigyetek fel többet, mert folyhat ide oda. Szóval csak okosan! Az ecset viszont könnyen kezelhető.
  • A színéről: ezért vettem meg. Felkenve pedig csak még jobban imádom. :) kellemes, nem hivalkodó, szép árnyalat. Sajnos nincs rajta számkód vagy valami azonosító név és arra sem emlékszem, hogy volt e hasonló árnyalatú lakk. Bocsánat .. :(
  •  A száradási idő: hihetetlenül hamar megszáradt. A cikk felénél kentem fel egy réteget, és már most ha nyomogatom, meg sem látszik az ujjlenyomatom. Szóval imádom!
  • A tubus: a vártnál kisebb, de ez nem válik hátrányára.
Az első réteg száradása után
 Amint azt a képen is láthatjátok, az első réteg nem fedi el teljesen a körömvéget. Mindig azt mondom, hogy ha francia manikűrt készítünk, akkor elég, ha csak egy réteget kenjünk belőle és kész. Én most felviszek még egy réteget és hagyom száradni pár percig. Picit máshogy fényképeztem, de a második kép sokkal inkább megmutatja az igazi színét a lakknak. Még most is ámulok, hogy milyen hamar szárad ...
 
A második réteg lakk után
Tehát akkor összegezzünk:    + + + + -      5 / 4    Ajánlom!
  • Ár/érték arány teljesen rendben van +
  • A színét imádom, viszont az állaga miatt kap egy mínuszt -
  • Praktikus tubusának köszönhetően apró táskákban is elfér, így hordozható +
  • Én sajnos az előítéletek embere vagyok, és erről is azt hittem, hogy nagyon gagyi lakk, de pozitívan csalódtam a termékben, így megérdemel tőlem egy pluszt +
  • Tökéletes fedés 2 rétegnél, egy réteg pedig a francia manikűrhöz elég +

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése