2011. november 30., szerda

Kézápoló és műkörömépítő képzésem tizenötödik napja - a lakkozás

Amikor már azt hinné a beauty blogger, hogy egy olyan témában, mint a lakkozás, teljesen otthon van, akkor döbben rá, hogy még vannak olyan dolgok, ami számára is új. :) Így jártam én is kedden, amikor is a tanfolyamom 15. napján ültem az iskolapadban. Emellett örömmel töltött el, hogy olyan dolgokat is mesélt az oktató a lakkozással és lakkválasztással kapcsolatban, amiket már leírtam nektek régebbi cikkeimben. Na de nézzünk mindent előről! :)

Az órát megint ismétléssel kezdtük. Lehet már el kellene kezdenem tanulni? Na jó, azért volt amit én is tudtam, de nem ártana jobban barátkoznom a tételekkel, elvégre 42 nap múlva akár már a bizonyítványomat is a kezemben tarthatom, ha minden jól megy. :) És miért is ne menne jól?

Ismétlés után a körömlakkok összetevőit taglaltuk, milyen hatással vannak a körömre, bőrre, majd a körömlakkozás helyes menetét beszéltük meg. Természetesen nem azt, ahogyan otthon, saját magunkat csináljuk, hanem a szalonban. :) Körömlakk a hüvelyujjpárnánál, 2-3 ujjal fogjuk, a vendég ujját a mutatóujjal és hüvelykujjal tartjuk, a lakkozást a vendég jobb kisujjánál kezdjük és sorban haladunk a bal kisujj felé. Így lakkoz a jobbkezes szakember. :) A legelső körömre kerülő réteg az alapozólakk, ezt követi a színes lakk. A köröm képzeletbeli hármas felosztásáról már biztosan hallottatok. A legelső körömlakk csík középre kell kerüljön, majd a köröm két oldala következik.

Ezután átbeszéltük még a lakkozási típusokat, a lakkok fajtáit, majd jött a gyakorlat, ahol szerencsére lehettem a saját modellem, így jóval előbb végeztem, mint szoktunk. :) Elkészítettem egy francia lakkozást, majd mehettem is. A következő órán a hennáról fogunk beszélni, tanulni és a gyakorlat témája is az lesz. :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése