2011. november 12., szombat

Teszteljük! Essence Nail Art Designs körömdíszítő sablon + Essence körömlakk szárító spary

 

A múltkor nem volt szerencsém a körömmatricákkal, de nem adtam fel, így megvettem az Essence körömfestést segítő sablonját, ami remélhetőleg nem felesleges pénzkidobás lesz, ám azért a 99 Ft-ért annyira nem lenne nagy kár. :) Amint azt a képeken is láthatjátok, egy csomag 10 darabot tartalmaz, tehát egy manikűrt tudunk belőle elkészíteni. Ha nagyon ügyesek vagyunk, akkor akár többet is. Az ilyen matricáknak az a nagy előnye, hogy ha otthon saját magunk készítjük el a körömfestésünket, akkor ezzel a technikával mindkét kezünkön ugyanolyan lehet a díszítés, függetlenül attól, hogy az egyik kezünk picit ügyetlenebb, mint a másik. 

A használati utasításon három lépésben minden gyönyörűen le van írva. Először is megtisztítjuk a körmeinket, majd óvatosan felragasztjuk a matricákat. A lakkozásnál arra kell ügyelni, hogy valami jól pigmentált festéket válasszunk, mivel azt írja: vékony rétegben, kevés lakkot kenjünk fel. Én a nemrég beszerzett piros lakkomat használtam, mivel az nagyon jól fed már egy rétegben is. A utolsó instrukció pedig, hogy a matricákat óvatosan, a teljes száradást megelőzően kell eltávolítani a körmökről. Talán annyi idő neki elég is volta, mig ezt a pár sort leírtam és a maradék matricát visszahelyeztem a tartókájába.

 
 
Szuperül lejöttek, néhol picit levegősen raktam fel a matricát és aláfolyt, de nem vészes, amint azt láthatjátok. :) Az Essence körömlakk szárító spray-t is használatba vettem, mert fél óra mulva jelenésem van egy osztálytalálkozón és addigra tuti nem száradna meg úgy, hogy még készülődésre is legyen elég időm. Kellemes illata van, persze nem az orromba, hanem a körmeimre fújtam, de az jó dolog, hogy nem egy orrfacsaró szaga, hanem kellemes illata van. :) A lakkozásomat még 2 percig hagyom, aztán megnézem hogy áll. [ ... ] Hát azt nem mondom, hogy kopogósra száradt, de a találkozóhoz szükséges dolgok összegyűjtését, sminkelést már várakozás simán elkezdhetem, szóval szerintem hasznos kis találmány. :) A fújás előtti várakozási időt tartsuk be, különben buborékos lesz a körömlakk!

  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése