2011. december 4., vasárnap

Haul: New York Color Expert Lash Nail Polish - 165 Carrie'd Away

Szombaton ismét suliban voltam, de most nem a kézápoló tanfolyamon, hanem a pszichológiai asszisztens képzésen. Nagyon érdekes volt, megtanultuk a Koch-féle farajz elemzését. Előre látom, hogy a rokonaimat / barátaimat / ismerőseimet ezentúl folyton azzal fogom szekálni, hogy rajzoljanak nekem fákat! :) A hétvégén emellett 3 "mini-koncertünk" is volt: csütörtökön, pénteken és szombaton, tehát emiatt sem tudtam írni nektek. Tehát, mint már említettem, a szombati iskola után volt még időm beszaladni a Rossmann-ba. Egy leárazott Catrice lakk volt tervbe véve, de amikor megláttam, hogy a New York Colour állványon leárazás van, nem is mentem tovább. :) Így lett az enyém a Carrie'd Away 450 Ft-ért.

Nagyon tetszik a tubusa. Úgy vettem észre, ezt a formát több márka is kedvelni, hiszen a Catrice és az Essence Vampire's Love lakkok is hasonló kis kerek tubusban vannak fekete kupakkal. Bevallom, nekem nagyon szimpatikus ez a forma.  A lakkról még annyit, hogy elvileg akár 7 napig is bírja a körmökön, gondolom alapozó és fedőlakk használatával. Emellett körömerősítő összetevőket is tartalmaz. A tanfolyamon tanultuk, hogy az olyan lakkok, amik ilyen sokáig képekes a körmön maradni, azok tartalmazhatnak olyan összetevőket, ami a lakk textúráját, állagát jobbá, ütésállóbbá teszik, viszont ezek károsak is lehetnek a körmök számára, ezért a Krémelemző segítségével megnéztem, mi is van benne.

Egyetlen egy összetevő kapott piros jelzést, de csak azért, mert nincs benne az adatbázisukban. Emellett van benne antioxidáns, valamint két hidratáló összetevő is, valamint körömlakkokba való oldószer, sűrítőanyag, víz, hogy csak a fontosabbakat említsem.

Az ecset formája miatt is plusz pontot kap a lakk, mivel lapított, ami megkönnyíti a felvitelt és az egyenletes eloszlást. Először az OPI készített olyan lakkokat, amelyekhez is lapított ecset járt, ám ma már nagyon sok márka használja ezt. Az ecsete nem kemény, így nem lesz csíkos a lakk a felvitelnél. Az ecset szőre sem tud hullani.

Nem állt régóta a polcon, de azért megrázogattam, hogy lássam, milyen az állaga. Egyébként minden lakkozás előtt ajánlatos néhányszor fejre állítani a lakkot, majd vissza, mert ha sokáig nem használjuk, akkor különválhatnak az összetevők, és foltos lehet a lakk felvitelkor. Apró kis golyócskák segítik, hogy jobban mozogjon a lakk. Az állagáról: kellemesen híg, nem mondanám sem krémesnek, sem víz állagúnak.
Az első réteg száradása után

A 165-ös Carrie'd Away-t nem mondanám egy erős színű lakknak, inkább francia lakkozáshoz tudnám ajánlani. Két rétegben nem fedi el a szabadszélt, szerintem még háromban sem. Nagyon szép, halvány barackos színe van, ezrét is vettem meg. :) A megszáradt lakk és a tubusban látható lakk színe között nincsen különbség. Találkoztam már ilyen lakkal, ami besötétedett, vagy nem volt annyira intenzív színű, mint azt a tubus alapján gondoltam.

Összességében meg vagyok vele elégedve, mert már a boltban forgatva gondoltam, hogy nem egy intenzív, színes lakkot fogok venni, hanem francia lakkozáshoz fogom tudni használni. Nekem nagyon tetszik a színe, az állaga, a formája, ezért nektek is ajánlani tudom a New York Color lakkjait. Nektek van már? :)


A második lakkréteg száradása után kapott kellemes, természetes barack szín.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése