2011. december 24., szombat

Karácsonyi ajándékaim 2. rész - Minden, ami nem kozmetikum


Mivel idén inkább kozmetikai termékekre számítottam, nagy meglepetés volt, hogy egy pár olyan ajándék is nálam landolt, amit ebbe a kategóriába nem lehet besorolni. Ettől függetlenül nagyon örülök nekik, főleg azért, mert egyik sem fog a polcon/szekrényben/fiókban porosodni. :) Idén csak hasznos ajándékokat kaptam, amiért köszönet a rokonoknak! :D Na de lássuk! :) A csokoládéról sok szót nem szeretnék írni, bátyámtól kaptam. :)


Ezt a fából készült poháralátétet szintén bátyámtól kaptam ( ám valószínűleg a parafatáblámon végzi felragasztva), és a következő felirat áll rajta: "Boglárka - Olyan valaki, aki a céljaiért hegyeket képes megmozgatni." Úgy érzem, ez jellemző rám, úgyhogy a készítője tudhat valamit .. :) Az alsó képen látható kis mini angyalka az ajándék csomagolására volt ragasztva, még szerencse, hogy észre vettem! :) Szóval ő majd a kis szerencsehozó angyalka szerepét fogja betölteni, aki mindig a táskám egyik zsebében fog lapulni. nálunk itthon alapból sok angyalka dísz van, anyu nagyon szereti őket, mondhatni gyűjti, hisz ha egy tucatnyi nincs, akkor talán egy sem.


A baglyos bizsunyakláncot és fülbevalókat húgomtól kaptam, aminek története van. Nem is olyan rég óta elkezdtem gyűjteni a nyakláncokat. Eddig még csak 2 darabot sikerült összeszednem, ez is mutatja, hogy egy "új mánia". Emellett régóta nyaggat azzal, hogy "a baglyos nyaklánc kötelező része kell hogy legyen a gyűjteménynek". Nem pont ezzel, de a lényege ez, így megkaptam tőle, ezzel így három darabosra "duzzadt" a mini-gyűjtemény! :D Nem baj, lesz még több is ... :) Ti szoktatok nyakláncot hordani?

A fülmelegítőt és a határidőnaplót anyukámtól kaptam. Az előbbire egyáltalán nem számítottam, mivel jóval Karácsony előtt beszéltünk róla, hogy jó lenne nekem egy ilyen, mert nem vagyok nagy sapkás ( még télen sem ), de füleim azért még vannak és fáznak is rendesen. Nem találtunk soha olyat, ami illene a kabátomhoz, de ő olyan és finom meleg. A füleim is nagyon boldogak most. :) A határidőnapló az pedig egy állandó kellékem. Középsuli első éve óta mindig volt egy tanári kézikönyvem vagy ilyen határidőnaplóm, ettől függetlenül néhány dolog így is kimegy a fejemből, de imádom beírni a fontos dolgokat, programokat előre, hogy tudjam, mikor mi lesz. Fél ember lennék nélkülük, szóval: köszi Anyu! :)

2 megjegyzés :