2011. december 17., szombat

Kézápoló és műkörömépítő képzésem tizenkilencedik napja - díszes fakanalak!

Keddre sajnos nem sikerült modellt vinnem, ezért az oktató által ajánlott " fakanalas gyakorlást" tudtam csak csinálni. Ez mondjuk abból a szempontból jó volt, hogy rájöttem: nem is olyan egyszerű, mint azt hittem. A fakanál végére a megfelelő tipet kellett felragasztani, majd egy egyszerű, lekerekített körömformát kialakítani ( mintha az lenne az igazi emberi köröm ), majd erre ragasztani egy tipet, ezzel gyakorolva a ragasztását. Volt ami sikerült, volt ami nem, de hát nem is vártam, hogy első alkalommal majd hibátlan, levegőmentes lesz a munkám. A félresikerült darabok bevallom kicsit elvették az életkedvemet, de nem adtam fel.

Ezen az órán megbeszéltük a tipes zselés köröm készítésének folyamatát, mit mi követ, mit hova kenünk, mit hogy fogunk, hogyan dolgozunk. A tipek már letörtek a hazafele úton, úgyhogy nem tudom megmutatni nektek, de nagyon kis csinosak lettek, ennyit elmondhatok! :) Fehér szabadszél szép C-ívvel, valamint egy szép kis virágmatrica díszítésnek.

Mivel a fakanalakkal hamar végeztem, egy előbbi vonattal haza tudtam jönni és itthon morogni a modelltelenség miatt. :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése