2011. december 26., hétfő

Tegnap ismét hugomnak csináltam műkörmöket :)


Életem első műkörmét - ráadásul stilettot - húgomnak készítettem a ballagására. Bevallom becsülettel, akkor azzal megszenvedtünk, mivel első munkám volt. Nagyon sokáig tartott, hisz nem volt még semmi rutinom. Ám a mai alkalommal már sokkal jobban ment, 2 és negyed óra alatt készítettem el a körmeit - mindenki maga döntse el, hogy ez egy kezdő műkörmös számára jó vagy rossz arány. :) A karácsonyra kapott csillámporokat is szerettem volna kipróbálni, és szerencsére a kék színű húgomnak is elnyerte a tetszését, így a gyűrűujjakra clear építő zselébe kevertem a csillámport, majd kialakítottam a kocka kért formát. :) Rózsaszín zselém még nincsen, ami - mint látjátok - kellene körömágy hosszabbításhoz. Ami késik, nem múlik! :) A körmein tökéletesen látszik hogy mennyire makacs: egyszerűen nem érti meg, hogy mekkora a még szép és a már csúnya műkörömhossz. Én az ő körméhez egy rövidebb szabadszélt készítettem volna, de nem hagyta, hogy megreszeljem, mondván hogy neki így tetszik. És ez a lényeg, nem?

3 megjegyzés :

  1. kezdésnek szerintem tök jó, bár nekem jobban tetszene ha az összes kék csillámos lenne :D

    VálaszTörlés
  2. Húgom kérte ilyenre, de miután kész lett azt mondta, bejelentkezik egy csupa kék-csillám körömre. :)

    VálaszTörlés