2011. december 26., hétfő

Webshop ajánló: SminkPalota

Egy egész jó webshopra bukkantam és úgy gondoltam, egy cikket igenis megér, mivel olyan akcióik vannak, amilyennel máshol még nem találkoztam. Lehet közületek páran már igen, azoktól már most elnézést kérek! :) A SminkPalota webshop minőségi kozmetikumokat árul outlet áron, ráadásul egyes bemutatódarabok, teszterek, csomagoláshibás termékek akár 40 %-os kedvezménnyel megvásárolhatóak. Lancome és Ralph Lauren termékek közül válogathatunk 7 kategóriában. Decemberi akciójuk keretében ajándék díszcsomagolásban kapjuk meg a rendelt árut, ha megjegyzésként odaírjuk: "Díszcsomagolást kérek." A weboldal megnyitásához kattints a képre!



Hogyha
  • két terméket vásárolunk, akkor mindkét termék árából 2% kedvezményt kapunk,
  • három terméket vásárolunk, akkor mindhárom termék árából 3% kedvezményt kapunk,
  • négy terméket vásárolunk, akkor mind a négy termék árából 4% kedvezményt kapunk,
  • öt terméket vásárolunk, akkor mind az öt termék árából 5% kedvezményt kapunk.
 ( Ha 6 vagy annál több terméket szeretnénk rendelni, akkor előtte feltétlenül fel kell venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!  )


Én Lancome s Ralph Lauren termékeket még sosem próbáltam, és a 20.000 Ft fleetti vásárlás esetén ajándékba kapott ingyenes szállítás is csak Budapestre érvényes, így én lehet, nem fogok ettől a webshoptól rendelni, de attól függetenül szerettem volna bemutatni nektek, hátha nem ismertétek vagy már volt vele tapasztalatotok és meg tudjátok osztani velem. :) További szép estét Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése