2012. január 7., szombat

365 Day Nail Challenge - 6. nap - Január 7. - Mutass valami újat! :)

Melyik az a lakk, amit utoljára vettél? :) Van-e olyan lakkod, amit még sosem kentél fel a körmeidre? Hát akkor most itt az ideje, hogy elővedd! :) Gyerünk, mutass valami újat! Semmi kifogás! Én ezt a lakkot ma kaptam és nagyon de nagyon tetszik a színe! :) Holnapra legyen ez a tanácsom: öltözz úgy, hogy az eddig magányosan csücsülő lakkod is része legyen a napodnak! :)

Ez a lakk egy Essence Blossoms etc... lakk, amilyen nekem még sosem volt és nem is ismertem mindaddig, míg ma a kis szatyorban meg nem találtam. :) Először azt hittem, hogy díszítőlakk, ám hamar kiderült, hogy tévedtem. :) Nagyon szépen fedő lakkról van szó, két rétegben kentem fel a körmeimre. Ez a "02"-es árnylat az "I LIKE" fantázianevet kapta. Találó ... :) Na de tényleg! Melyik az a lakkotok, amilyennel még nem mertétek / nem tudtátok kifesteni a körmeiteket? :)


4 megjegyzés :

  1. tényleg szép színe van :$ én ma fogom az új rimmel lakkomat felavatni :)

    VálaszTörlés
  2. az essence multi dimension 75-ös, tryin to be cool árnyalatába voltam/vagyok szerelmes, mert hasonlít egy általam kedvelt tetováló festék színére - :D - de olyan bután néz ki rajtam. :| :( de azért próbálkozom megbarátkozni vele, mert imádnám, de furcsán és rikitóan néz ki, pedig a hasonló árnyalatok jól állnak. :D

    VálaszTörlés
  3. ezt a lakkot akartam odaadni elsőként, mégis ezen filóztam a legtöbbet. ahogy akkor is, mikor egy szép nyári (vagy nem is szép, hiszen olyan kaki nyarunk volt időjárásügyileg idén, csak az a biztos, h naptárilag nyári) nap estéjén felkentem a körmeimre, majd már éreztem, h hiába szeretem ezt a színt bármi másban, a körmeimen sajnos nem. aztán reggel, melóba indulás előtt le is mostam. így ért véget a mi kis történetünk.
    de maradt még lakk nálam "próbaidőn", amit remélem, h pár hónapon belül csak felavatok. ;)

    VálaszTörlés
  4. Én imádom a színét, és nagyon de nagyon megszerettem, a körmeimen is jól néz ki szerintem - Köszönööm! :)

    VálaszTörlés