2012. január 9., hétfő

Heti összefoglaló - 1. hét

Ez az első hét az évben, ami már hétfőtől-vasárnapig idén történt. :) Készítettem nektek egy kis összefoglalót, hogy átlássátok, hogy mi minden történt velem és a blogon ebben az egy hétben. :)

Először is, ami a legfontosabb: elindult a 365 Day Nail Art Challenge, ami egy külön menüpontot kapott a blog címe alatt, így könnyen át tudjátok tekinteni az elmúlt napok körömdíszítéseit. :) Az ajánlatom még mindig fent áll: BÁRMELYIK körömdíszítést elkészíthetem nektek Step by Step cikként, amennyiben igényt tartotok rá. :) Már egy ember kérésére is teljesítem.

Ezen a héten - jó szokásomhoz híven - kétszer jártam a műkörmös képzésemen. Tudom, egy beszámolóval még adós vagyok, a csütörtökivel, ezt mihamarabb pótolom! :) Ezen kívül egész sok műkörmöt csinálgattam itthon barátnőknek, tánctársaknak, amit meg is mutattam nektek itt a blogon. :) Örülök, hogy van kinek csinálnom, és nem hagyják hogy itthon ücsörögjek munka nélkül. :)

A héten találkoztam Dynával, aki jó pár lakkal támogatta meg a munkámat. Nem csak a blog szempontjából, hanem műkörmös szempontból is, hiszen a tőle kapott csillámporokat ott fogom tudni felhasználni. :) Ezek mellett sminkes kitekintések, Lora és "M.A.C" lakk teszteléseket olvasgathattatok, valamint a Decemberi kedvenc 7-esemet is megmutattam nektek. :)

6 megjegyzés :

  1. Szépek a munkáid,nagyon tetesznek! :)
    Egyébként a cikk elején nem úgy akartad írni,hogy "ez az első HÉT az ÉVben? :D
    Barbara

    VálaszTörlés
  2. De, igen, csak hülye vagyok. :D Köszönöm, hogy szóltál, ki is javítottam. :)

    VálaszTörlés
  3. Nincs mit,nekem is gyakran belelóg a szemem a hajamba :DD

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon nagyon rákaptam az oldaladra, pár hónapja sajnos meg kellett válnom a műkörmeimtől (elköltöztem otthonról, így nagyon időm sincs rá, meg sajnos pénzem se annyira), de azt meg 5 év után nem tudnám elviselni, hogy ne legyen díszítve, főleg, hogy ahová jártam, ott air-brush technikával nagyon vadra csináltuk barátnőmmel a körmeimet alkalom adtán:D Így elkezdtem itthon csinálni magamnak, amennyit tudok, igazából csináltam is már másnak műkörmöt(abszolút minden suli nélkül...csak sokat voltam körmösnél:D ), egész jól megy a díszítés még bal kézzel is:)a munkáid pedig nagyon inspirálóak:) már begyűjtöttem pár ötletet, van amit gondolatban már kicsit átdolgoztam, de az alap Tőled van:) Köszönöm szépen és remélem megtartod a kreativitásodat, ha már az enyém elmegy sokszor aludni:D

    VálaszTörlés
  5. ja és de hülye vagyok, amiért pont ide írtam: szerelmes lettem abba a gyönyörű gyűrűbe, ami az egyik kis képen van!!! :) (pont illene az én 5 gyűrűm mellé;) )

    VálaszTörlés
  6. Kedves Vicacat,

    örülök, hogy jól érzed magad nálam, igyekszem mindig a kreatív énemet mutogatni nektek, habár néha lehetnek nekem is rosszabb napjaim. A gyűrűs lányt megkérdezem majd, hogy honnan van, és ide leírom neked. :) Remélem megtartod jó szokásod, és rendszeres olvasója maradsz a blogomnak, és mindig találsz egy arra érdemes dolgot, amiért újból vissza kell hogy térj. :)

    VálaszTörlés