2012. január 2., hétfő

Love or Hate: kígyóbőr-manikűr

A cím eléggé sokkoló lehet, de megnyugtatlak benneteket: ezért a manikűrért nem hal meg egyetlen kígyó sem, hiszem az eljárás során a kígyó levedlett és gondosan megtisztított bőrét használják fel. A manikűr feltalálója egy kaliforniai manikűrös, Terri Silacci. Hogy egyes embereknek mikre van idejük és energiájuk! A "feltaláló" egy tévéműsor keretében mutatta be ezt az új körömdíszítési formát, ami hamar közkedvelt lett Amerikában és Európában egyaránt.

A formára vágott kígyóbőrt speciális zselével rögzítik a körmökre. A tíz köröm dekorálása nagyjából két órát vesz igénybe, a díszítés pedig nagyjából két hétig viselhető. Én személy szerint egy percig sem szeretném viselni egy állat elhullajtott ( vagy erőszakkal lenyúzott ) bőrét. Mint a mai világban mindent, ezt is hamisítják, ám egy eredeti szett nagyjából 50 000 – 60 000 forintba kerül. Tehát nem csak csúnya, hanem drága is ...

5 megjegyzés :

  1. nekem mondjuk határozottan tetszik. de miután ugyanezt meglehet olcsóbbért is venni, azt fogom előbb kipróbálni. (:

    VálaszTörlés
  2. Úristen, nekem nem lenne hozzá gusztusom, szerintem undorító :(

    VálaszTörlés
  3. Az ilyen körömnyomda-sablonokból ma már ezer féle-fajta van, köztük kígyóbőrt utánzó is. Ez a megoldás pl. olcsó és nekem még tetszik is. De valódi állati bőrt semmi pénzért nem viselnék.

    VálaszTörlés
  4. röviden és tömören: fujj.

    VálaszTörlés