2012. január 3., kedd

Mai Haul - lakkok és néhány apróság a Crystal Nailstől

Így Karácsony és Szilveszter után arra gondoltam, hogy meglephetném magam valami aprósággal, ezért történt az, hogy a Nyugati pályaudvarról az Oktogon felé bandukolva, mikor megláttam egy 100 forintos bolt kirakatában, hogy körömlakkjaik vannak, gondolkodás nélkül bementem az ajtón. Gondoltam mit veszíthetek, maximum kipróbálom az általuk kínált lakkokat. Ha pedig drága, akkor meg egyszerűen kijövök ... ám nem így történt.. :)

A boltban Lora és Kallos Cosmetics lakkokat árultak, ám én csak a Lora állványig jutottam. Ott ugyanis nagy számok és betűk jelezték: 290 Ft / 2 db. Mivel még sosem volt ilyen lakkom, és nem is nagyon olvasgattam róla a neten, gondoltam kipróbálom, hátha meghozom a ti és a saját kedvemet a további kisbolti lakkok vásárlására. 4 Lora lakk is a kosárba került, így fizettem értünk 580 Ft-ot, tehát darabja 145 Ft volt.

Ezután az utam a Crystal Nails nagykereskedésbe vezetett, ahol megvettem azt a polírozót, aminél jobban még életemben nem találkoztam, valamint egy fém bőrfeltoló+kaparót, ami majd a vizsgán és a gyakorlásnál lesz a segítségemre.

A vonatról leszállva - miután rájöttem, hogy nem vittem kulcsot, mert hát persze hogy akkor hagyom itthon, amikor csak a kiskutya van itthon - mamámhoz mentem, akivel körülnéztünk a battai boltokban is, így került a kosárba a két "M.A.C." körömlakk, amik biztos, hogy külön cikket érdemelnek. nem is tudom, hogy szabad e ilyen lakkokat árulni egyáltalán.

1 megjegyzés :