2012. január 29., vasárnap

Növekvő csillámpor gyűjtemény :)

Csak pár képet hoztam a csillámporjaimról, akik immáron 11-en vannak! :) Azon gondolkodtam, hogy milyen színűeket kellene még beszereznem, hogy mindenki találhasson magának olyat, ami a kedvence lehet. A listán szerepel az arany, a sárga, a lila, a barna, talán még a fekete és ezek árnyalatai. Ti mit ajánlotok vagy melyiket viselnétek szívesen a körmeiteken? :) Szerencsére a boltban hihetetlenül sok kapható - szerintem - egész jó áron ( 350 Ft ), így mindig olyan sokat állok a pultnál, míg eldöntöm, hogy melyik jön velem haza. :)

Azt meg kell említsem, hogy 2 csillámpor Dynától van, amit még most is szeretnék megköszönni neki. :) Sokat dicsérték már, de senki nem mert még piros végű körmöket kérni magának. :P :) Hátha eljön majd az ő idejük is!



3 megjegyzés :

  1. Nekem innen sok a kedvenc főleg a rózsaszínes árnyalatok :) De pl a lila tényleg jó ötlet.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a pinki van tőlem, mert nekem is van egy otthon belőle (ugyanis pofátlanul olcsón vettem és gondoltam, h akkor nem csak neked meg Vera barátnőmnek veszek belőle, hanem magamnak is:)).
    Feka jó ötlet meg valami sötétebb zöld-kék, vagy valami brutál élénk türkiz. És valami szép narancssárga. ;)

    VálaszTörlés
  3. Én simán bevállalnám a piros körömvégeket, de nem hordok műkörmöt, de ha hordanék, biztos nem szokványosak lennének. :)

    VálaszTörlés