2012. január 12., csütörtök

Ti kérdeztétek!

" Nekem lenne egy kérdésem. Lehet hogy bután hangzik, de Te gondolom a kézápoló és műkörömépítőre jársz. Mennyi időt kell szánni egy alkalom alatt arra, hogy masszírozd a vendég kezét? Vagy ilyenre nem is kerül sor? Csak azért mert én is gondolkodtam ezen a tanfolyamon, de aztán visszarettentem, hogy húú, másnak a kezét kell masszíroznom... :/ És én attól egy kicsit ... hát na, kiráz a hideg! :D "
Szia! Eltaláltad, kézápoló és műkörömépítő képzésre jártam, ahol a masszírozás fogásaira, menetére, lépéseire, hatásaira, és minden egyéb tudnivalóira megtanítottak. :) A vendég kezét nem feltétlenül muszáj megmasszírozni egy körömépítés után, de gondolj csak bele: egy jó masszázs után javul a vendég kedélyállapota, boldogabban távozik a szalonból. Egy kis extra törődés a fáradt kezeknek mindenkinek jól esik! :) Főleg, ha az egy kellemes illatú masszázskrémmel vagy olajjal párosul. Véleményem szerint ettől csak jobb véleménnyel lesznek rólad a vendégek. :) Aki meg siet, vagy csak egyszerűen mint te, ő sem szereti, hogy egy idegen simogassa, nyomogassa, masszírozza a kezét, természetesen nem is fogja kérni, vagy ha felajánlod neki, megköszöni és nem kéri. :) Emiatt ne rettenj vissza! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése