2012. április 19., csütörtök

2012/05. Glamour termékminták tesztelése l.

Bevallom az egyik ok, amiért szeretek előfizetni egy újságra, azok a bennük található termékminták. :) Szerintem nagyon jó dolog, hogy az újabb és újabb kozmetikai cikkekből kaphatunk egy "picike szeletet", kipróbálhatjuk, megismerkedhetünk velük és nem csak a televízióban láthatjuk, ahogy a modellek/színészek/stb. agyon dicsérnek egy-egy terméket és semmi kontakt nincs az áruval. A májusi Glamour 2 termékmintát tartalmazott: az egyik egy L'oreal, a másik pedig egy Vichy tasakocska.

A L'oreal terék becses neve L'oreal Paris Dero-Expertise Youth Code Luminize Super Serum. Hát igen, a szavakkal sosem spórolnak, ha névadásról van szó. Sajnos a mintán nincs feltüntetve, hogy mennyi anyagot tartalmaz, én 1 ml-t tippelek. A krémhez tartozó leírás sok mindent ígér: azonnal kevésbé fakóvá válik az arc, egy hét után csökkenti a sötét foltok intenzitását, egy hónapos használatot követően pedig a bőr fiatalosnak tűnik tőle.

Az én 18 éves bőröm még talán nem igényel ilyen termékeket, ám mivel ez a minta maximum 2 alkalomra elég, nem is nagyon tudnám megtapasztalni ennyiből az utóbbi két hatást. Fél arcomon kipróbáltam a terméket, ami megmaradt, azt pedig anyunak adtam. [ Könyörgöm ne kérjetek, hogy ilyen képeket csináljak magamról, nem vagyok egy nagy magamutogató, ezért inkább leírom az ilyesfajta tapasztalataimat. :) ] Csodákat ne is vártam el tőle, nem is kaptam. 10 perccel később még mindig nem szívódott be teljesen, kicsit ragacsosnak érzem még a bőröm, ahová felkentem, ám tényleg felüdíti a bőrt. Nem mondanám, hogy az én fehér bőröm máris szuper barnás árnyalatot kapott volna, de van egy olyan érzésem, hogy ez a gyöngyház színű krém tud valamit.

Nem tudom pontosan, hogy melyik korosztályok képviselik magukat az olvasói körömben, ezért fel merem tenni a kérdést, aztán vagy érkezik válasz, vagy sem. :) Ti használtok bármilyen fiatalító/megújító hatású kozmetikumot?

1 megjegyzés :

  1. Jelen van itt bizony a "matuzsálem" korosztály is. (Vagyis aki már betöltötte a harmincat- tudom, mikor én voltam 18, nekem is szinte néni volt egy ilyen idős nő:-))
    Na de: én a Nivea Q10 Plus-t használom. Több ok miatt is szeretem: egyrészt összességében hiszek a Nivea termékekben (a krémekben, testápolókban, mert samponban és dezodorban számomra nem vált be, emellett a hasonló termékekhez képest korrekt az ára,az illatát és állagát imádom. Meg valahogy a lelkemnek is jó, hogy ez még nem az a "véresen komoly" ránctalanító csodaszérum, de valamit mégis teszek a bőrömért.
    Alix

    VálaszTörlés