2012. május 3., csütörtök

Ajánló: F*ck Yeah Pretty Nails

Provokavít, humoros, ötletes és kreatív. Ezekkel a szavakkal tudnám jellemezni Ingrid bloggerina címválasztását, ami a beauty blogját illeti. :) Hadd mutassam be nektek egy 19 éves "lakk-őrült" csajszi blogját, hogy mivel is foglalkozik ott, milyen tervei vannak a jövőt illetően.

Sajátos és kreatív címet visel a blogod, amin egyből megakadt a szemem. Ütős, vagány. :) Honnan jött az ötlet?

Mindenképpen különlegeset szerettem volna. Először valami magyar címen gondolkoztam, de egyszerűen nem találtam semmi jót. A barátom javaslata a Körömpörkölt volt, szerintem jól tettem, hogy nem hallgattam rá! :D Nem ez az első blogom és a névválasztás mindegyik esetében hosszadalmas procedúra volt. Az ihletet a Pretty Little Liars című sorozat adta, eredetileg  Pretty Little Nails lett volna a cím, de ez már foglalt volt, de ebből alakult ki végül a jelenlegi név.


Egy elhagyhatatlan kérdés: mekkora a féltve őrzött körömlakk gyűjteményed? Hány tagot tudhat magáénak?

Éppen a múltkor készítettem listát róluk, egyébként nem tartottam számon őket. Pontos számot még így sem tudok mondani, mert Anyukámnál is kallódik néhány illetve a lakás különböző pontjain is. :D Nagyjából 85-95 darab lehet itthon összesen.


Mint azt a blogodon is olvashatjuk, örömödet leled a különböző körömdíszítéses, nail art cikkek készítésében és a "végeredmény" büszke viselésében. Milyen terveid vannak a jövőre nézve ezzel kapcsolatban? Tervezed esetleg, hogy kézápolói végzettséget szerezz?

Igen, mindenképpen szeretném elsajátítani a műkörmös mesterséget. Nem mondom, hogy ez az, amivel életem végéig foglalkozni szeretnék, vagy hogy ez az álommunkám, de nagyon szeretem csinálni. Nem nagyzolásból, de nagyon kreatív személyiség vagyok, ez az egyik módja annak, hogy kiéljem a kreativitásomat. Ha nem is ezen a pályán mozgok majd tovább, mindenképpen olyan munkát szeretnék, ahol az ötleteimmel vagy az általam készített dolgokkal színt vihetek az emberek életébe.

Mit láthatunk nálad a közeljövőben? Milyen cikkekkel készülsz kedveskedni az olvasóidnak?

Most egy nagy körömlakktárolós sorozat van soron, megpróbálok minden apró részletet megragadni a témával kapcsolatban. A jövőbeli terveimet még nem kotyognám ki, még tervezés alatt áll egy nagyobb dolog, amit mindenképpen szeretnék megvalósítani a nyár folyamán. De addig is több Step by Step bejegyzést szeretnék és kezdőknek szóló tanácsokat. :)


Ingrid bannerjét még nem talájtátok meg az oldalsávomban, ám addig az alsó linkre kattintva el tudtok jutni hozzá. Jó böngészést! :)

1 megjegyzés :

  1. Egy ideje már én is nyomon követem Ingrid blogját, így örültem, mikor nálad ráakadtam erre a kis interjúra. :) Köszi érte! :)

    Ui: Bogi, nem szeretnéd a szóellenőrzőt kivenni? :)

    VálaszTörlés