2012. június 2., szombat

Siker siker hátán :)

1 tanév, 4 képesítés. Tegnapelőtt és tegnap sikeresen helyt álltam a vizsgákon, így jó pár asszisztensi képesítéssel hagyhattam el utoljára az iskolám épületét. Nagy örömömre: ma indult el hivatalosan is a nyári szünetem, így már lesz időm a bloggal is foglalkozni! :) Ma reggel egy kis futással kezdtem az ünneplést, miközben át tudtam gondolni, hogy mennyi mindent tervezek itt a blogon.
  • Először is nagyon sok új cikkel fogok jelentkezni. Lakkteszt, blogajánló, beszámolók és még sorolhatnám ... :) 
  • Körömdíszítés terén is belehúzok, hiszen ilyen jellegű irományokat is régen kaptatok tőlem.
Szerencsére a nyereményjátékok nyertesei már megkapták az ajándékukat, ám új nyereményjáték indítását még nem tervezem. Jelenlegi cél a blog felfrissítése és aktualizálása. Remélem számíthatok Rátok a közeljövőben is! :)

Szép napot nektek, hamarosan jönnek a cikkek!

14 megjegyzés :

  1. Gratulálok!
    (Én a helyedbe nem raknám ki ezeket a tanusítványokat, főleg nem úgy hogy minden név, dátum rajta van, azonosítószám, mert az internet ebből a szempontból nagyon veszélyes, lopásra, személyiséglopásra, igazolvány hamisításra tökéletesen megfelelnek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az észrevételed! :) Valóban igazad van, feltöltöm egy picit "retusáltabb formában".

      Törlés
  2. Nem úgy volt, hogy befejezed? Vagy az csak egy jó reklámfogás volt a blog népszerűsítésére? Azért örülök, hogy mégsem hagyod abba! :) A képeket meg én is leszedném a te helyedbe!
    Kitti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De igen, ha a dátumot megnézed a bizonyítványon, akkor láthatod: a kézápoló- és műkörömépítő bizonyítványomat már Januárban megszereztem, ezért is a cím és az első mondat: Siker siker hátán - 1 tanév, 4 képesítés. :) A retusált verzióra pedig már ki is cseréltem.

      Törlés
  3. jó hogy 3 "szakot" is végeztél 1 tanév alatt,mivel 80%-ban mindhárom ugyanabból áll...nem kéne dicsekedni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen is büszke vagyok rá, hiszen mind a három szakon teljesíteni kellett, ott kellett lenni a felsorolt órákon, tanulni kellett nem keveset, és meg is lett az eredménye. :) Remélem jelenleg Te ennél csak jobb, szebb és több bizonyítvánnyal és tanúsítvánnyal rendelkezel!

      Törlés
  4. Dejó! Gratulálok! Manapság megéri több lábon állni.. Én jövőre megyek továbbtanulni, én egy 2éves üzleti suliba megyek. És a 2év alatt ha minden jól megy 3 szakmám lesz. Logisztikai ügyintéző, Makerting- és reklámügyintéző és végül szállítmányozási ügyintéző. Remélem én is olyan sikeresen végzem el, mint te! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó tervek, sok sikert kívánok hozzá! :) Hajrá!

      Törlés
  5. WOWW!
    Gratulálok, ez azért nem semmi!
    Még egyszer köszönöm a nyeremény imádom őket!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és igazán nincsen mit, örülök, hogy örömöd leled bennük! :)

      Törlés