2012. július 2., hétfő

Crystal Nails boltjárat

Minimális hiánypótlás miatt mentem ma a körmös boltba, mivel a fényzselém már nagyon haldoklóban van. Becsen nevén Crystal nails Top Seal Gel a szívembe lopta magát, hiszen már másodjára vásároltam meg. Nem pont őt terveztem hazahozni, mert egy új terméket szerettem volna kipróbálni, hogy tudjak írni róla ( French Top Gel 000-átlátszó ), ám mivel az nem volt készleten, így egyértelmű volt, hogy ő jön velem haza, hiszen minden téren meg vagyok vele elégedve. Pozitívum: kiadós, vagyis sokáig elég; ecsetes kialakításának köszönhetően könnyen kezelhető, annyi anyagot tartok a kis ecsetkéjén, amennyit én szeretnék; sárgulásmentes, tehát ha több ideig is bent marad a lámpában, nem kezd el sárgulni. Egyetlen negatívuma, hogy fixálni kell, ezért vele együtt egy 100ml-es zseléfixálót is vettem, ami az ecsetek és a lámpa tükrének tisztítására is alkalmas. Én ezeket használom.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése