2012. szeptember 9., vasárnap

Oops! J lakkteszt - Romance kollekció


Antique, Grape, Ice, Salsa - négy lakk a harmadik, Romance névre hallgató kollekcióból. Egy igazán "aranyos" darab, egy közép lila, egy ezüstös, csillogós kék, valamint egy igazán tüzes piros árnyalat. Mindenki döntse el magában, hogy hogyan tudná a románc szóhoz kapcsolni a színeket! :) Nos, pár szó külön a lakkokról.

Rendszeres olvasóim talán már tudhatják rólam, hogy nem vagyok nagyon oda a csillogó lakkokért, de ez az arany szín Antique lakk még számomra is gyönyörű. Igazi, gazdagon ragyogó arany szín, szuper fedés már két rétegben is! A Grape lakk egy csodaszép lila színű lakk, egyik személyes kedvencem lett! :) Bár hogy hol fogom hordani még kérdőjel számomra.. :) Én két réteget kentem fel. Ice egy szintén csillogó lakk, de ő sajnos nem fog a kedvenceim közé tartozni. Hideg, fémes szín - tökéletesen passzol hozzá a neve. A Salsa pedig - wow! Ilyen élénk pirosat talán még sosem viseltem! :) Ettől függetlenül a fedőképessége hagy némi kivetni valót, de úgy gondlom 3 rétegnél nagyon szép!



9 megjegyzés :

  1. Mind gyönyörű, talán az arany tetszik legkevésbé és a lila meg a kék legjobban, de nagyon szoros a verseny, szépek :]

    VálaszTörlés
  2. Huhhh, a piros nagyon gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  3. Hát ez a kollekció telitalálat, mind gyönyörű... talán a lila a legszebb, de az arany és piros is csodás.... :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a lila tetszik a legjobban! =)

    VálaszTörlés
  5. Uh, az arany meg a zöld *.*, nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  6. ezek is szépek, a piri a tökéletes piros, szerintem. az arany pedig woow, az orlynál láttam csak ennyire jót (abból vettem is egy barátnőmnek, mert olyan menő:))

    VálaszTörlés
  7. A kékhez és a lilához hasonlóm is van, nagyon szeretem őket. Inkább az arany fogott meg nagyon ebből a kollekcióból, pedig nem vagyok oda az arany színért...

    VálaszTörlés