2012. október 10., szerda

Crystal Nails boltjárat

Éljen az újabb shopping még így a Glamour napok előtt! :) Öt apróság is hazajött ma velem: az egyik egy 100 ml-es Cleanser, ami 1.390 Ft volt, egy - szerintem - nagyon szép és aranyos rózsás reszelő 300 Ft-ért, egy 50 darabos sabloncsomag 490 Ft-ért, valamint két csodaszép kékes csillámpor. No. 3912-es Laser Blue 04. és No. 2312-es Purple Series 25. Alul találhattok róluk egy közelebbi képet is, amin szuperül látszódnak a színeik! :) Imádom őket, nem gyengén váltam csillámpor mániássá, mióta megszereztem a kézápoló és műkörmös bizonyítványom. Szóval, összes 2.880 Ft-ot fizettem mindenért, ami lehet soknak tűnik, de ha jobban belegondoltok, egy körmözés alatt vissza is jön. :) Ma lesz egy munkám, amivel ha készen vagyok, friss képekkel fogok tudni jelentkezni! Legyen szép a délutánotok! :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése