2013. február 7., csütörtök

Crystal Nails boltjárat - új színes zselé

Türkiz kékért indultam, korall rózsaszín lett belőle. Lapozgattam a 2011/2012-es Crystal Nails katalógust, abban találtam rá a 60-as árnyalatra, de ő csak a következő "áldozatom" lesz. Ebben a régi katalógusban ez a 34-es árnyalat nincs is benne, tehát egy eléggé új árnyalatról van szó. tavaszra/nyárra kezdtem el gyűjteni a szép, színes zseléket, hogy még színesebb, csajosabb körmöket is tudjak majd készíteni, ha igény lesz rá. Nagyon jók ezek a zselék, mert szuperül pigmentáltak, én szabadszélre francia körmökhöz és teljes fedésre egyaránt szoktam használni őket. Megfogadtam, hogy most egy darabig nem lesz műkörmöm, de a tavasz meg ezek a gyönyörű szép színek nagyon vonzanak az asztalhoz.. :) Van olyan szín, aminek a megszállottjai vagytok?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése