2013. február 1., péntek

Pantene Pro-V Aqua Light tápláló kétfázisú hajspray - Ti ismeritek?

Tegnap beugrottam a dm-be, hogy valami olyan hajtáplálót keressek magamnak, amit száraz és nedves hajon egyaránt lehet használni, tehát ha olyan kedvem van, kimosás nélkül is fújkodhassam. próbáltam már A Schwarzkopf Gliss Kur termékeit már próbáltam, több félét is, azokkal meg is voltam elégedve, ám a mostani szerzeményem épp akciósan sorakozott a bolt polcain, így arra gondoltam - miért ne? Nagyon szép termék, 150 ml-es kiszerelésben juthattok hozzá. A címke szerint a hajformázás okozta károsodástól véd, tehát a hajvasalás és szárítás okozta sérülésektől. Használat előtt alaposak fel kell rázni, hogy a komponensek jól össze keveredve kerüljenek a hajunkra. A továbbiakban olyan lányok véleményeit írom le nektek, akik már próbálták. A véleményen a krémmánia honlapján is megtalálhatóak a terméknél.

Kati: "Karácsonyra kaptam és mit ne mondjak, nagyon jó! A hajam nagyon össze-vissza van, drótkeféhez tudnám csak hasonlítani, viszont ettől a spray-től csak úgy sziporkázott, nagyon szépen fénylett, akár a reklámokban, simán ki tudtam fésülni, és nem tudom, hogy összefügg-e, de folyamatos hajtöredezésemnek is vége szakadt. :) Mellesleg nagyon jó az illata, a barátnőim is mindig kérnek belőle."

 Hardcandy4: "Sokat segít a kifésülésben és az illata is nagyon jó! Legalább 6 flakont elhasználtam már.Az egyetlen gondom hogy mostanában közel 1000 forintért látom a régi 600 ft körüli ár helyett ami kicsit túlzás szerintem. Ettől függetlenül a terméket nagyon szeretem!"

Ági: "Szépen kifésülhető lesz tőle a hajam, és valóban a vékonyszálú hajamat nem húzza le mint pl. más spray-k."

Szinte csak pozitív véleményeket találok róla: betartja, amit a címke ígér, finom az illata, tényleg használ! Ha van köztetek olyan, aki szintén próbálta már ezt a terméket, az írja meg nekünk véleményét a cikk alatt!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése