2013. március 24., vasárnap

Galaktikus körömdíszítés - Step by Step

Többen is kértétek, hogy a mostani galaxisos körömdíszítésről készítsek Step by Step cikket. Bevallom a díszítés közben folyamatosan fotóztam, így elkészülhet a cikk. :) Az általam felhasznált lakkok: fekete - Miss Sporty Lasting Colour, sötétlila - Cairuo No. 3926, csillámos lila - Avon Nailwear Pro, rózsaszín - Astor Fash'n Studio, barna - Bichun No. 6931, kék - Oops! Jelaous, zöld - Art Nail díszítő lakk. A kék, barna, és zöld helyett mást színt is használhattok, szerintem nyugodtan kísérletezgessetek! :) A lakkokon kívül kelleni fog még szivacs és egy pontozó, valamint fedőlakk a díszítés fixálásához. Remélem hasznos lesz azok számára a cikk, akik még nem készítettek ilyen manikűrt! :)



Első lépésként megfestjük az alapot, vagyis a fekete űrt. A Miss Sporty fekete lakkja kiválóan alkalmas erre. Ehelyett is használhattok egy nagyon nagyon sötét árnyalatú lilát, ha nem szeretnétek annyira sötét végeredményt kapni.

A legjobb, ha megvárjátok a teljes száradási időt, majd azután kezditek el felhordani szivacs segítségével a sötétlilákat. Én két féle lakkot választottam, bár a képen sajnos nem nagyon látszik. A körmötökön is épphogy alig észrevehető, de kell a színek alá, hogy szép átmenet legyen a feketéből. Minden körmötöket máshol pötyögtessétek össze lilával, ettől lesz különleges és változatos a végeredmény!


Tovább világosodunk, jöhet a rózsaszín. Minden körömre mehet, hiszen ez még az "űr alapja", erre kerül majd a fehér és a színes csillagköd. Ne az egész sötétlilás részen menjünk át rózsaszínnel, hanem csak kisebb részterületein! Ezzel a lakkal kicsúszhatunk a feketére is, ha szeretnénk ( ahová még lilát sem kentünk), mivel nagyon világos, tehát lila nélkül is eléggé látszódni fog.

Most jön a legjobb rész - szerintem! :) Vegyük elő a fehéret és élénk fontokat fessünk a lilás-rózsaszínes alapja. Ne mindenhova, tényleg csak apróbb foltokat! Ha a fehér foltok megvannak, akkor a kiválasztott színeket nagyon óvatosan kell felvinnünk a fehér foltok szélére. használhatunk szivacsot is, ám én a pontozó mellett teszem le inkább a voksom. igaz hogy az nagyobb pöttyöket készít, de ha felvittük a lakkot és még száradás előtt megnyomkodjuk tiszta szivaccsal, végeredményül ugyanazt kapjuk.


A galaxis megfestéséhez fehér, kék, és két féle lila lakk fog kelleni. Én festőecsettel vittem fel a lakkokat egymás után.  Középre kerül egy fehér kör, majd a a galaxis karjai kerülnek megfestésre. Attól fog egy galaxishoz hasonlítani, hogy amikor már a karokat festjük, kevés lakk marad az ecseten és foltokban kerül már csak a körmökre. Adjuk hozzá egy kevés kéket, lilát, majd a lila egyes részeit sötétítjük egy másik lilával.

7 megjegyzés :

  1. ilyen nekem is kell.most màr megcsinàlom eskuszom.koszi a tippet

    VálaszTörlés
  2. Ha megnőnek a körmeim, kipróbálom. Szerintem pici körmön nem mutat.

    VálaszTörlés
  3. de kár, hogy rövid körmön nem mutat annyira, de kb ez a kedvenc technikám a jelly szendó után!!

    VálaszTörlés
  4. egyszer nekem is meg kell cselekednem és akkor majd ezt a step by stepet veszem elő segítségnek! :)

    VálaszTörlés
  5. tök jól leírtad, köszi, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés