2013. március 19., kedd

Körömdíszítés a hétköznapokban

Egy jól megválasztott körömlakk sok ruhához illik, így sokáig hordható. Ám a hétköznapokhoz hozzá tartozik a rohanás, kapkodás, és megannyi feladat, amit kizárólag kezeink segítségével tudunk elvégezni, így célszerű, ha manikűrünk nem akadályoz a hétköznapok során. A körömlakk a legkézenfekvőbb megoldás, hiszen színt ad a körmöknek, elfedi az apró hibáit, ápolt megjelenést biztosít. Egy manikűr a lakkon kívül számtalan dologgal feldobható: csillámport szórhatunk a félig száradt lakkba, strasszköveket, bogyócskákat, szalvétát, tollakat, matricákat illeszthetünk a még száradó lakkrétegbe. 

A kérdés csak az: hol a határ? Mi az, ami még belefér és ami már sok, illetve zavaró a hétköznapok során. Ti mit viseltek a körmeiteken? Belefér még a strasszkő, esetleg nagyobb dolgokkal is próbálkoztatok már?

4 megjegyzés :

  1. Kisebb strasszkövet raktam már a körmömre (gyűrűsujj), de nekem nem tart sokáig, így azért az különlegesebb alkalmakra van:) Lábamon nagyujjra is raktam már, nyáron a vietnámi papucsos időszakban tökéletes akár 4-5 napig is:) Akkor meg már megunom, azért váltok...

    VálaszTörlés
  2. Nekem csak a kis strasszkövek jönnek be, az is, max. 1.-2 db a gyűrűsujjra, de ritkán :) Általában csak csillám, vagy glitter a diszités nálam, bár sokszor még a csillámot is csak gyűrűsujjra teszem. Általában a visszafogott megoldások hive vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. A strasszkő nekem sosem marad meg sokáig a lakkban, így ezeket nem használom. A matrica olyan izé, nekem nem tetszik. Ugyanezt gondolom a díszítőszalagokról is... A csillámos lakkok nálam ünnepi alkalmakra maradnak, hétköznapra (szerintem) közönséges. Sokkal szívesebben pingálok valami saját kezűleg rajzolt mintát akár csak egy-egy körmömre (vékony ecsettel, pontozóval), vagy hagyom a lakkot teljes színével pompázni:)

    VálaszTörlés
  4. érdekes módon engem semmi sem zavar. stasszkő is volt már a körmömön, sőtt csináltam már kawaii körmöket is, azt hittem, hogy zavaró lesz, de egyáltalán nem volt az. :)

    VálaszTörlés