2013. április 19., péntek

Szalon Nails Premier - Beszámoló

Április 14-én részt vettem a Brill Birds Szalon Nails Premier körmös napon, ahol mindent összevetve jól éreztem magam, valamint sok új ismeret birtokában tértem haza. A Corvin mozi kijelölt terme az előadás kezdete után eléggé megtelt, nagyon sok szakmabeli és érdeklődő jött el. Az előtérben vásárolni, zseléket és workshop-okat lehetett megtekinteni, valamint minden résztvevő kapott egy rózsaszín Brill Bird bevásároló táskát, promóciós anyagokat, megrendelő- és regisztrációs lapot, valamint egy Brush&Go zselét és egy kedvezményre jogosító kupont. Az első furcsaság számomra az volt, hogy a 2012-es katalógust kaptuk meg, amit a tavalyi rendezvényükön is.. Viszont mellé jött még két katalógus is: az egyik a képen is látható újdonság, ő a 2013 nyár címet kapta, a másik pedig 2012-13 ősz-tél, ami azért már elmúlt. Egyedül az újdonság katalógust lapozgattam most szívesen, hiszen a számtalan díszítő és építő képzésnél feltüntetett munkák gyönyörűek!

Az előadásokat egy hatalmas mozivásznon nézhettük meg. Három asztalnál szinkronban és szólóban is dolgoztak az előadók. Volt építés, festés, új anyagok felhasználhatóságának bemutatása, stb. Az előadók között kedvencem Podoba Anita volt! Ő volt az az oktató a Brill Bird-ös team-ben, akitől nagyon nagyon szívesen tanulnék! A képen az ő munkáját láthatjátok - egy igazi nyárias kis málnát festett. Majd megpróbálom reprodukálni nektek. :) A következő képen egy lapított porcelán díszítést láthatok, mely festékkel lett árnyékolva, színesítve, felturbózva! :) A festett díszítések mellett a porcelán virágok, díszecskék a legdivatosabbak és legnépszerűbbek mostanság.


Nem is olyan rég mutattam nektek a pillangómat, amit az utolsó tip-emre festettem. Nagy örömömre a Szalon Nails Premieren is készült egy kék színű pille. Hát igen, bőven van még hova fejlődni! :) Arra rá kellett jönnöm, hogy az akrilfestéknél az akvarellfesték sokkal de sokkal jobb és ha nektek is ajánlanom kellene valamelyiket, akkor biztosan az akvarell festék mellett tenném le a voksomat.

Az épített körmökről sajnos nem készültek jó minőségű képek, én pedig nem tudtam ott fotózni, de azokat is szívesen megmutatnám nektek.A képek a Brill Bird hivatalos Facebook oldaláról származnak.

Az előadások közben hangulatos zene szólt, persze nem túl hangosan, nehogy elnyomja az előadókat. Tudom, ez nem lényeges információ, de ez is hozzá járult ahhoz, hogy jól érezzük magunkat. Az oktatók között volt olyan is, akinek nem tetszett az ott elkészített munkája. Nem tudom, miért, de pont ezekről a munkákról nem találok képeket a Brill Bird Szalon Nails Premier albumában.. Mi több, a Bedő Babett és podoba Anitán kívül a többiek munkájáról nem is találtam ilyen profi képeket. Nem tudom miért.

Podoba Anita az új Brush&Go zselével még egymozdulat virágokat is készített, ami számomra elég különleges volt! 14-én elég sokat foglalkoztak az új zselével, amit én egyáltalán nem bántam, hiszen számtalan módját megmutatták, miként lehet felhasználni ezt az új fejlesztésű zselét, hogyan kell bánni vele, mire kell ügyelnünk.


Az utolsó képen látható körmöket Bedő Babett készítette lányának. Igazán nagyon csajos, tavaszi, rózsaszín köröm csoda. A Szalon Nails Premieren készült körmök lényege a gyors elkészíthetőségükben rejlett. Ezek még a szalon hossz kategóriába tartoznak, attól függetlenül, hogy a legtöbb vendég talán már ilyen hosszúságú körmöket sem nagyon kér. Az elkövetkezőkben megpróbálom majd én is elkészíteni az ott lépésről lépésre bemutatott díszítéseket. Kinevetni nem ér! :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése