2013. május 6., hétfő

Lovely Nude Nail Polish Nr. 3. - Egy tejeskávét?

Elismeritek vagy sem, egy nude lakkra minden lánynak szüksége van otthon. Ha még nem is érezte soha hiányát az, akinek még nincs, egyszer biztos fogja, hiszen nagyon szolid, visszafogott és szerintem bátran állíthatom, hogy bármilyen szetthez felkenhetjük magunknak. A Lovely hármas számú lakkja ebből a kollekcióból egy igen jó választás a világosabb bőrű lányoknak - mint amilyen én is vagyok. :) Az árnyalatba egyből beleszerettem, a pigmentáltsággal sem volt semmi probléma, két dologba tudtam belekötni. Az egyik, hogy az előzőeknél sűrűbb, úgymond "ragacsosabb" volt ez a lakk. A képen nem látszik, de én látok némi csíkozódást a lakk felületén. Ebből adódóan a rosszabb elterülés miatt én most három réteget vittem fel. Ha viszont még mindig egy jó nude lakk után keresgéltek, akkor szerintem a Lovely hármas számú nude-ja megér egy próbát!

7 megjegyzés :

  1. Neee.. Kérlek bloggerek, ne mutassatok ennyi gyönyörű nude lakkot, csillapíthatatlan IMÁDATOT érzek... Nagyon bejövős!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tetszik:) Muszáj lesz egyet beszereznem, mert ami van, az nem jó. Új Essence- felkenem és sajna 1-2 óra múlva elkezd felpattogni, hiába rakok alapot alá.

    VálaszTörlés
  3. aaaaa. de mesés színe van!! *.*

    VálaszTörlés