2013. június 28., péntek

Ladies, I'm back!

Elég rég jelentkeztem új irománnyal, ezért úgy érzem egy személyes cikkel indítanám a "visszatérést". A vizsgaidőszakot nagyon jól zártam, a kreditindexem szerint még ösztöndíjra is jogosult lettem, aminek nagyon örültem! :) A suli befejeztével egyből utaztam a Balatonhoz, hogy ott végigdolgozzam a nyarat, ám ez sajnos teljesen máshogy alakult. Lényeg a lényeg, 10 nap után felmondtunk, így ismét itthon "munkálkodom", vagyis körmösködöm. :) Pár lakk még maradt a legutóbbi Lovely csomagomból, amit nem mutattam be nektek, történetesen a Pearl manikűrök, amit a közeljövőben pótolni fogok. Számos körmös step by step és műkörmös képpel készülök nektek, remélem tetszeni fognak! :) Képzeljétek, két hónapos FLABéLOS programba fogtam kedden! Ti ismeritek ezt a gépet? Próbáltátok már? Írjátok meg a tapasztalataitokat! :) Szóval, visszatértem és gőzerővel írom majd nektek a sok érdekes és szép cikket. Szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése