2013. június 1., szombat

Lovely Baltic Sand Nr. 2. - Jaj, de kis aranyos!


Bárcsak a napsugarak is ilyen élénkek lennének! Ma a Lovely Baltic Sand kollekció általam birtokolt harmadik, egyben utolsó lakkját mutatom be nektek, mely egy igen élénk, sárgás arany. A színe engem sajnos nem nagyon nyűgözött le a sárgássága miatt, valamint a kék mellett szerintem ez az a lakk, ami szintén nem mutat jól az én hihetetlenül világos bőrömön. Már tegnap felkentem, csak sajnos túl későn és a félhomályban már nem akartam képeket készíteni, így megvártam vele a mai reggelt. A lakk a különleges "homokos felszín" effektnek köszönhetően sokkal tartósabb, mint egy átlagos lakk. Nyárra mindenkinek tudom ajánlani ezt a kollekciót, hiszen nagyon különleges, tartós és gyönyörű színekben kapható - mint ahogy már azt kétszer meg is mutattam nektek! Egy próbát mindenféle képpen megér egy ilyen lakk!

A vizsgaidőszak dübörög! Ahogy nő a tanulással töltött éjszakák száma, úgy lett egyre rövidebb a körmöm - mint ahogy azt láthatjátok is. Sajnos sokat kapkodtam, siettem mostanság, és egy-két köröm letörése után úgy döntöttem ismét rövidebb körmöket hordok inkább. 


A Baltic Sand arany lakkja már egy rétegben is fed, mely még engem is meglepett, ám ekkor még egy kissé fakó színű a lakkozás. A második réteg adja meg neki a teljes csillogást. Én arany lakkokat nem nagyon hordok az év egyik szakában sem, de egy másik színnel párosítva szívesen viselem, például csak a gyűrűsujjamon. Ti szeretitek az arany lakkokat? Mivel tudnátok párosítani a kezeiteken?

2 megjegyzés :