2013. július 29., hétfő

Alkalmi rózsás körömdíszítés - (step by step?)

Ma virágfestős kedvemben voltam, és mivel a rózsák a kedvenceim, egy gyönyörű rózsaszín rózsás körömdíszítést hoztam nektek ma délutánra. Egy mozdulat technikával is elkészíthető ez a virág, ám én most "egyszerű" árnyékolással készítettem el, azaz az alapszín világosabb és sötétebb árnyalataival dolgoztam. A többi ujjra is kicsinyke virágok kerültek, ám az ő elkészítésük sokkal kevesebb kézügyességet és időt igényel. :) Kis strasszkövekkel díszítettem a virágok tövét, hogy ne álljanak olyan árván. Ha megtetszett nektek is ez a hatalmas rózsa, akkor szívesen megmutatom nektek egy step by step keretén belül, hogy hogyan következnek a lépések egymás után, így ti is el tudjátok készíteni, gyakorolni, hogy egyre szebb és szebb legyen! :)

4 megjegyzés :