2013. július 8., hétfő

One Week Nail Challenge - Day 1 - Sci-fi


Köszönöm szépen a jobbnál jobb ötleteket, az ötleteitek alapján 5 napra való ötletet tudtam összeszedni! :) A maradék 2 nap pedig meglepetés lesz, saját "okoskodásaimat" láthatjátok majd. :) Első nap tehát - mint azt láthatjátok - a sci-fi témát választottam. Lehet túlságosan is egyértelmű volt, hogy ha sci-fi, akkor szuperhősök, de remélem azért tetszik, amit mára festettem nektek. :) Flash, Superman, Batman és Joker kerültek fel a körmeimre. Az elkészítéséhez akrilfestékeket használtam, számomra azokkal könnyebb a színek kikeverése, de a bőrszínnek így is nagyon sokat szenvedtem. Köszönöm az ötletet, jól szórakoztam a készítése során, de már most sajnálom, hogy holnap délelőtt le kell mosnom. :) A következő téma szintén csak holnap fog kiderülni, így legyetek résen! :) Szép napot!


4 megjegyzés :

  1. Azta... Nagyon szépen ki vannak dolgozva!

    VálaszTörlés
  2. De ügyes vagy, nagyon szép munka. :)

    VálaszTörlés
  3. AKAROM! Teljesen belezúgtam, annyira kár, hogy én sose tudnám megcsinálni magamnak :) Eszement ügyes vagy!

    VálaszTörlés