2013. július 12., péntek

One Week Nail Challenge - Day 5 - Summer Flower

A nyári témát ti ajánlottátok a figyelmembe, de én egy kicsit tovább gondoltam. :) A legújabb nyári szoknyám mintáját szemeltem ki a mai napra nektek. Nude alapon rózsaszínes virágocskák, bimbók zöldes, fehéres levelekkel. Szeretem ezt az anyagot, mert könnyű és kényelmes. Könnyebb megfesteni a mintát, ha kiválasztotok belőle egy színt - a virág esetében a középrózsaszínt - és az egészet ezzel festitek fel, majd a részleteket erre festitek rá a többi színnel. A világos rózsaszín virág nekem most kimaradt, de ha nektek is legalább annyira megtetszett ez az anyag, mint nekem, és szívesen látnátok a körmeiteken, akkor szerintem ne hagyjátok ki azt sem. :) Sok sikert ! E-mail formájában szívesen fogadom azokat a munkáitokat, melyeket az általam készített körömdíszítések inspiráltak. :) Szép munkáitokat a blogon láthatjátok majd viszont, szóval hajrá! :)



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése