2013. szeptember 5., csütörtök

Crystal Nails Xtreme White Crystalac magamnak

 
Bár eredetileg ez a vakítóan fehér géllakk flancia körmök készítésére lett kifejlesztve (tehát a szabadszélre), én az egész körmömet ezzel borítottam. Szeretnék szeptemberben számtalan mintát festeni nektek, kreatívabbnál kreatívabb ötleteket bemutatni és ez a fehér szín remek alapul fog szolgálni, valamint a színházi ruhánk is fehér, így nem lesz ott sem zavaró! :) 

Nektek volt már fehér körmötök? Szerettétek? Nekem még kicsit szokatlan, barátkozom kell vele, de úgy érzem hamar meg fogom szokni. :)

Ne felejtsetek el jelentkezni a nyereményjátékra a GIVEAWAY menüpontnál, hiszen most különleges AVON lakkokat és hozzájuk illő Lora fedőlakkokat nyerhettek! Sok sikert minden jelentkezőnek! :)

3 megjegyzés :

  1. Én szoktam simán csak fehérre festeni a körmeim, főleg nyáron. Nagyon jól kiemeli egymást a barna bőr-fehér köröm páros, ahogy a neonszínek is. :)))

    VálaszTörlés
  2. Én imádtam , ha fehér volt a körmöm, főleg, mert akkor mindig csak azt néztem :D De ez csak párszor fordult elő a tökéletes fehér lakk hiányában :/ Én is gondolkozok a géllakkon, mert arra tudnék festeni is, de nem tudom....


    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Magamon nem tetszik a fehér, de mindig irigykedve nézem,hogy mások hogyan tudják viselni. Tetszik :))

    VálaszTörlés