2013. szeptember 4., szerda

Teszt: Crystal Nails géllakk - A 29. napon

Ma kezdené ötödik hetét a még augusztus 6-án felkent barnás lila gél lakkom. Szeretném nektek megmutatni, hogy mennyire bírta a strapát illetve milyen sérüléseket szenvedett a 29 nap alatt.

Már régebben szerettem volna felújítani a géllakkot a körmeimen, de egy színházas munka miatt nem kenhettem volna fel az új erős pink géllakkom.

Színház ide vagy oda, ma úgy döntöttem, hogy mégiscsak lecserélem, hiszen 4 hét alatt az ember nagyon rá tud unni egy színre, de előtte szerettem volna megmutatni nektek, hogy milyen állapotban van a 29. napon. Nos, a kövek kissé megfakultak, a teteje jó néhány darabnak megkopott. A munka során a reszelésekből néha a mutató és középső ujjam is kapott, ezért azok is elmattultak. Csorbát csak a kisujj szenvedett: a kockaforma miatt a géllakkozás egyik sarka kitört. Bár a másik kezemről képet nem csináltam, meg kell nyugtatnom mindekit, ott az összes géllakk egészben fennmaradt. :) Mindent összevetve szerintem ahhoz képest, hogy ma kezdené ötödik hetét, elég szép állapotban van. Növekedése közben folyamatosan reszeltem, mert nem szerettem volna, hogy jócskán hosszabbra nőjön.

3 megjegyzés :

  1. Alig várom,hogy lássam az új manikűröd is!:))

    VálaszTörlés
  2. Nem kötözködés, de szerintem eltelt 3 hét, és a negyediket kezdi.legalábbis a 22 nap az 3hét,plusz egy nap. mindenesetre szuperül bírta, tehát tuti,hogy prémium minőség. :)

    Egybként imáom a blogodat.Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bakker! Bocsánat! :D Akkor csak szorozni nem tudok.. Sajnálom. Augusztus 6-án írtam nektek róla, amikor megcsináltam, így már azért megvan az egy hónap! Tényleg sajnálom, látszik hogy zsúfolt mostanság a fejem.. :)

      Törlés