2013. november 2., szombat

Liebster-díj három helyről is! Köszönöm nektek!

Tatus Blogja, a Lakkalandok és a Judit Nail Polish Blog is rám gondolt, amikor továbbítani kellett a Liebster-díjat, ezért most annyi személyes kérdésre (szám szerint 33) kell válaszolnom, mintha egy vallatáson lennék! :) Nem , nem, csak viccelek, nagyon szívesen megosztom ezeket magamról, ezzel is kicsit jobban megismerhettek! :) Sajnos 11 bloggerinán nem ismerek, viszont van egy, akit nagyon is jól! :) Én a díjat a Fashion In Japan blognak szeretném továbbadni, a kérdéseket pedig nála fogjátok megtalálni! :)

1.Hány évesen kezdtél el sminkelni?(ha sminkelsz) - Nem nagyon sminkelek, vagyis hétköznap is ugyanaz van rajtam, mint amikor elmegyek valamilyen eseményre. Régen még talán próbálkoztam, de nem találtam meg a "helyes utat", ezért nem erőltettem. :)
2.Mi a legnagyobb álmod? - Talán az, hogy sikeres legyek majd abban, amit hivatás szerűen csinálni fogok. nagyon jó lenne híres körömművésznek lenni, de ez még a jövő zenéje. Ami biztos, hogy sok sok hazai és külföldi továbbképzés és esemény vár még rám! Legyen így! :)
3.Melyik az az ország ahová el szeretnél jutni még életedben? - Egyszer biztos szeretném elmenni Amerikába, Japánba vagy Kínába, Görögországba és minden olyan helyre, ahol híres régi épületek és tájak vannak. :)
4.Hány testvéred van? - Kettő: egy húgom és egy bátyám.
5.Sportolsz valamit? - Hét éve táncolok, jelenleg két helyen is, idén nyáron kezdtem megbarátkozni a futással, amit - a rossz időre fogva - most szüneteltetek. :)
6.Milyen színű a hajad? - Természetes színét én középbarnának mondanám, de mivel 2 évig szőke voltam, még mindig megvan a nyoma sajnos a hajam végén.. Megbántam!
7.Sport cipő vagy magassarkú? - Legalább annyit hordok sportcipőt, mint magassarkút - nem sokszor! :) Én inkább a lapostalpú kis surranókért vagyok oda, mint a balerinacipő vagy a bokacsizma. :)
8.Mi a kedvenc filmed? - Több kedvencem is van, jelenleg a Prisoners (Fogságban) és a Gatsby, valamint az Eredet. Nagy kedvencem Leonardo di Caprio!
9.Van kedvenc helyed ahová szeretsz elvonulni? - A szobámnak kellene lennie, de elég fura a kialakítása, így nem mondanám .. szerintem nincsen, de jó lenne, ha ráakadnék egyszer!
10.Melyik szín áll hozzád legközelebb? - Kedvencei a föld színek, a bézs, a nude, a barnás árnyalatok!
11.Mit dolgozol?/Minek tanulsz? - Jelenleg kézápoló és műkörömépítőként dolgozom itthon és az ELTE Tanító- és Óvóképző Karán tanulok matematika műveltségterületes tanítónak. Hogy a jövőben melyik lesz a főállás, az még kérdéses.. :)



1. Kedvenc idő töltésed? - Nagyon szeretek moziba járni, táncolni és a szakmámban dolgozni.
2. Kedvenc körömlakkod? - Jelenleg a favoritom a gyűjteményem legújabb tagja, az Essence-től a Hey, Nude!
3. Kedvenc színed? - A fehér és a nude.
4. Szeretnél gyereket? - Természetesen! :) De csak egyet .. vagy kettőt, három már sok lenne. Nagyon szeretnék ikreket, de ez nem olyan egyszerű.. :)
5. Mi a foglalkozásod?(Dolgozol netán tanulsz?) - Erre megtaláljátok fent a választ! :)
6. Kedvenc ruhád? - A kedvenc ruháim H&M darabok, nagyon szeretek ott vásárolni!
7. Szeretsz sminkelni? - Ha tudnék, biztos szeretnék .. :)
8. Hosszú vagy rövid hajat szereted vagy esetleg félhosszú? - Hátközépig érő hajam van, tehát a hosszú hajra szavazok! :)
9.Kedvenc évszakod? - Minden évszaknak megvan a maga szépsége, de ha választani kellene, talán a tavaszt mondanám.
10. Reggel hamar elkészülsz? - Szerintem igen, bár mivel öten vagyunk reggel egy fürdőszobára, a többieknek biztos hosszabbnak tűnik.. :)
11. tetszettek a kérdéseim? - Persze. :)



1. Mi az a körömdíszítési technika, amit legközelebb ki szeretnél próbálni? - Nekem sosem sikerült eddig még a watermarble nevű technika és mindig csalódást okozott, akárhányszor próbálkoztam.. Jó lenne, ha egyszer sikerülne. :)
2. Kutya vagy macska? Van kedvenc fajtád? - Nekünk egy dagi, hatalmas mopsz kutyusunk van, Brútusz, de én ha tehetném, akkor cicákat hoznék haza. :) A fajtákban sajnos nem nagyon vagyok otthon.
3. Szoktál sütni? Mi a specialitásod? - Nagyon szeretek főzőcskézni és sütni, de specialitásom azért még nincsen. :) Imádom a szépen illusztrált szakácskönyveket nézegetni. Ja, és persze a PaprikaTV-t, miközben eszem.. :)
4. Mit olvastál utoljára? - Egy pedagógiai könyvet arról, hogy hogyan kezdenek el megtanulni olvasni a gyerekek, milyen nehézségeik lehetnek és hogyan tudunk segíteni nekik abban, hogy felnőttként szórakozásként és kikapcsolódásként tekintsenek az olvasásra. Tehát az olvasásról olvastam. :)
5. Zuhanyozni, vagy fürdeni szeretsz jobban? - Zuhanyozni!
6. Milyen vicces/képtelen álmod volt legutóbb? - Elég béna vagyok, ha álmokra kell visszaemlékezni.. :(
7. Mi volt a jeled az oviban? - Na, hát ez egy szomorú történet .. Vagyis csak nekem! Mindenkinek csodaszép jele volt:  gyertya, házikó, csibe, hold, létra, .. Én meg egy karikát kaptam .. egy üres karika volt a jelem.
8. Elmennél egyedül moziba? - Nem, nekem ott kell a társaság! :)
9. Ha nyaralás, akkor vízpart, városnézés, vagy túrázás? - Legyen egy kis vízpart és egy csipetnyi városnézés, sok sok érdekes épület és ember, és finom ételek! :)
10. Sportolsz valamit? - Tánc és futás, mikor melyiket. :)
11. Mire vagy büszke? - Büszke vagyok az eddig elért tanulmányi eredményeimre, a párkapcsolatomra, és arra, hogy céltudatosan nézek a jövő felé.

Remélem tudtam új információval szolgálni! Köszönöm a díjakat, még egyszer! :)

2 megjegyzés :

  1. Köszönöm, hogy válaszoltál. :) Azt a karikát meg igazán kitölthették volna valamivel az óvónénik... Hát semmi képzelőerejük nem volt?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szólj hozzá..! :D Nem is tudom miért nem csak egy vonal voltam..

      Törlés