2014. április 30., szerda

Hogyan készítek ombre körmöket géllakkal?

Az egyik mai munkám elkészítése után belegondoltam abba, hogy többeteket is érdekelhet, hogyan lehet géllakkal szépen, egyenletes ombre körmöket készíteni. Tökéletes átmenet volt a cél, hát elmondom hogyan készítettem. :)

Természetesen az első lépés a felület megfelelő mattítása, valamint az előkészítő folyadékok megfelelő sorrendben történő alkalmazása: nail prep és primer.

A színes géllakkok alá én alapként a Crystal Nails Easy Off Hardener Gel-t használom egy rétegben, 3 percig lámpázom. Ez szuper rugalmas alapot ad és hozzájárul ahhoz, hogy minél több ideig sértetlenül viselhessük körmeinken a géllakkozást.

A móka pedig most következik! :) Először felvittem egy réteget a nude színből, a körömlemez tövétől húzva, majd a köröm szabadszéli részéhez egy csíkban felvittem a piros géllakkot.

A géllakkra szeretek úgy gondolni, mintha egy festék lenne! Két kis adagot kicsepegtetek az ecseteik segítségével és a palettámon összekeverem őket, majd ezt a színt a már felvitt két alapszín közé felviszem. Tehát már van 3 színcsíkunk a körmökön.

A következő lépésben a kikevert középső színhez hozzáadok egy kis nude színt, majd ezt az árnyalatot apró, festő mozdulatokkal összedolgozom a középső és a nude színnel, hogy kialakuljon az átmenet. A pirossal ugyanez a dolgom. Picit hozzáadok a középső színhez, majd ezzel is a színátmenetet segítem elő.

Ha ügyesen dolgozunk, nem is látszódik, hogy hol kezdődik az egyik szín és hol a másik, hiszen az egész gyönyörűen egymásba fonódik. :) Megoldható-e bármilyen két színnel? Naná! De a géllakkok pigmentáltságára vigyázzatok! Ha kell, ezt két rétegben is meg lehet ismételni. Mint már azt említettem, ez azzal kerülhető el, hogy a világos színnel már egy áttetszés nélküli alapot készítünk. Fedőfény és kész is a művelet!

Sok sikert csajok! Ha érdekelne képekben is a folyamat, írjátok meg, melyik színekkel szeretnétek ezt viszont látni. :)

1 megjegyzés :