2014. május 21., szerda

Oriflame VeryMe Spring Tenderness - TEST

Bár én körömlakkot már nem nagyon használok a saját körmeimre, gondoltam megmutatom nektek, hogy milyen lakkot kaptam ma. Oriflame körömlakkot szerintem még sosem teszteltem - ha igen, akkor nem hagyott nagyon maradandó emléket bennem. A márka egy tavaszi, világos pinkes lakkját hoztam el ma nektek, ami az Eternal Pink névre hallgat. Lássuk!

Első pillantásra egy nagyon kedves kis lakknak tűnik. Díszes matrica az oldalán csajos, rózsás motívumokkal. Szép dizájn. Aztán az első - igen, lesz több is - csalódás akkor ért, amikor lecsavartam a kupakját. Sajnos az én körmömhöz ez az ecset méret nagyon picike, valamint magához az üvegcséhez is - szerintem. Olyan kis felületen éri a körmöm, hogy jó párszor végig kell húznom rajta, míg az egész lakkos nem lesz. Ez később a felkenésnél is bosszúságot okozott. 


A lakk felvitele során a gyűrűs- és középső ujjamra nem is volt elég az a lakk mennyiség, amennyi kijött az ecseten, így újabb adagért kellett a tubusba meríteni az ecsetet, ami pedig nem túl szerencsés, már csak azért sem - és itt jön a következő csalódás - a lakk valóban krémes állagú, azt ahogy a leírás is ígéri. De kérem szépen, ez nem a jó féle krémesség, mert emiatt csak csíkosan, egyenetlenül lehet azt felvinni. Gondoltam csak én vagyok ennyire elszokva a lakkoktól, hát utánaolvastam, más milyen véleménnyel van róla. Nem lehet szépen felvinni. Két réteget kentem fel, hogy az első réteg "szerencsétlenkedésem" annyira ne látszódjon .. hát, igyekeztem nagyon! A képek talán nem is adják annyira vissza, de azért inkább elmondom én mit látok itthon. :)


A pigmentáltsággal nincsen probléma, hiszen nagyon szépen fed, csak az állaggal és az ecsettel. Száradási ideje közepes, tartósságáról információval nem tudok szolgálni. Zavar, hogy nem annyira szép egyenletes, ezért valószínűleg még az este folyamán lemosom. Tehát, ami jó benne: stílusos külső, szép szín és pigmentáltság, fedőlakkal és gyorsan, de szépen kenve jól mutat. Ellenérv: a rövid ecset és a túl krémes állag.


További véleményeket olvashattok a márka hivatalos honlapján, ITT. Ti szeretitek a hasonló színeket? Próbáltatok már Oriflame lakkokat? Remélem nektek van pozitív tapasztalatotok!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése