2014. június 29., vasárnap

A legjobb hajkondicionáló kerestetik!

Bár nem körmös a téma, a segítségetekre lenne szükségem. Nyárra keresem a tökéletes hajkondicionáló sptray-t, amit nem kell kimosni a hajból. Nagyon szeretem ezeket a termékeket, de sajnos ebben a témában nem vagyok nagyon otthon, így a ti tapasztalataitokra hallgatva okosabban indulnék el a drogéria felé. :) Vékony szálúnak nem mondanám a hajam, ráadásul jó sok is van belőle, de a vége szeret töredezni.
Eddig kétféle terméket próbáltam, az egyik egy Gliss Kur (a képen), a másik pedig egy Rossmann termék volt, ha jól emlékszem. Ha bármilyen másik termékről jó emlékeitek maradtak meg, és szívesen megosztanátok velem, akkor azt megköszönném! :) Ha pedig blogger vagy és írtál is róla, akkor linket ide nekünk, hogy olvasgathassunk! :) Köszi!

2 megjegyzés :

  1. Szia, én már hónapok óta az avon naturals málna és hibiszkusz pumpás hajápolóját használom, és nagyon bevált :-) ez ugyan vékonyszálú, zsíros hajra van, de érdemes lehet a többi ilyen terméket is szemügyre venni. Mióta a la roche posay érzékeny fejbőrre való samponját és ezt használom 2 nap helyett 4 naponta kell csak hajat mosnom :-)

    VálaszTörlés
  2. Ha csak a vége töredezik,akkor én a GlissKur hajvégápolóját ajánlom,nekem régebben bejött.
    (képet kerestem,de véleményt találtam róla,erre a termékre gondoltam).
    http://memyselfandeye-eni.blogspot.hu/2012/03/hajvegapolok-gliss-kur-kallos.html

    VálaszTörlés