2014. június 22., vasárnap

Hétvégi személyes bejegyzés

Sziasztok! Jó sok minden történt velem ezen a héten, úgyhogy essünk is neki! :)
Hétfőn ünnepeltem a születésnapomat. Nagyon köszönöm azoknak, akik felköszöntöttek és gondoltak rám, igazán jól esett! :) Nem nagyon bulizhattam, hiszen szerdán még volt egy vizsgám (művészettörténet) és arra még készülnöm kellett, így egy igazán fincsi vacsi után vetettem is vissza magam a tételeim közé.
Szerdán végre véget ért a suli, vagyis nincs több vizsga, csak a nyár, pihenés és olvasás.  Nagyon szeretném végre elolvasni a Trónok harca első könyvét. Egész jól haladok, már 300 oldal kész is! A vizsga jól sikerült. Ötöst kaptam és a hiperrealizmus szobrászatát húztam.

Nagy terveim nincsenek a nyarat illetően: szeretnék szépen lebarnulni, sokat futni és biciklizni. Sajnos a barnulás nehezen megy, mert a világos bőrömmel okosan kell a napon tartózkodnom. ( Ti könnyen le tudtok barnulni? ) Két tánctábor is vár rám, az egyiket mi szervezzük a gyerekeknek. Már nagyon várom! :)

Tegnap, azaz szombaton általános iskolás osztálytalálkozóra mentem volna, de tuti valami vírussal összefutottam a napokban és hát egész nap ágyban kellett lennem. :( Remélem ti nem kaptatok el semmi vackot. 
Oh! Új telefont kaptam! :) Hozzá pedig egy nagyon aranyos kis tokot rendeltem az eBay-ről, elvileg a következő heti személyes posztban már be is tudok számolni nektek róla. :) Itt van egy kép addig is róla. Valami egyedid szerettem volna olcsón, ezért esett rá a választás. :)



Update:  Tegnap előtt értesítőm érkezett, hogy a postán csomagom van. Remélem a tok lesz az, de lehet a Nők lapja Psziché következő száma. Majd kiderül. :)
Meséljetek, nektek hogyan telt ez a hetetek! :)

1 megjegyzés :

  1. Nekem ma volt az utolsó vizsgám, én is tervbe vettem a pihenést az olvasást; hazaestem és első dolgom volt felállítani a könyvtornyot, aminek végre szabadon nekikezdhetek :)

    A tok pedig aranyos ^^

    VálaszTörlés