2014. június 29., vasárnap

Hétvégi személyes bejegyzésem

Egy újabb hét telt el, remélem a mostani cikkek is olyan hasznosak lesznek, mint az eddigiek! :) Íme egy kis beszámoló, hogyan telt ez a hetem. Szerencsére most kicsit több időm maradt pihenésre és a személyes dolgokra, ezért ismét egy csomó új dolog történt velem! :) Mindről szeretnék beszámolni nektek. 

Keddtől indult annak a musical-nek a főpróba hete, amiben én is szerepet kaptam táncosként, statisztaként és egy jelenetben virágárusként. Lehet nem említettem még az éneklést, mint hobbit, de akkor most kiderült. :) Igen, nagyon szeretek énekelni is a tánc mellett, bár ez tényleg csak egy icipici éneklős szerep, táncosként veszek részt a darabban. A későbbiek során, majd ha lesz hozzá plakát vagy valami, akkor megmutatom nektek. :) Addig is itt van az a jelenet, amiben a mi előadásunkban nekem is van pár sorom.


A rajzolásról már tuti tudtok, hiszen a Facebook-on is reklámoztam már nektek a másik OLDALAMAT, ahol a grafikáimat meg tudjátok nézni, illetve az ezzel kapcsolatos "munkáimat". Két éve szintén elkezdtem egy rajzomat, de annyira nem volt időm ezzel foglalkozni a suli mellett, hogy sajnos ennyit kellett pihenőpályán állnia. De már nagyon kikívánkozott belőlem ez a sok minden, ezért úgy döntöttem, ha itt a nyár, akkor befejezem. Így is lett. :) Aki még nem tudná, ezek kis gondolattérképek, amik a napomat, az érzéseimet, gondolataimat jelenítik meg. Nincsen fő témájuk, egyszerűen csak azt rajzolom átvitt értelemben, amerre járok.


Az előző héten mutattam már nektek, hogy milyen aranyos tokot rendeltem, és hogy remélhetőleg arról kaptam értesítést. Így is volt. :) Szépen megérkezett, egyben, épen. Egy picit szomorú vagyok amiatt, hogy hátul a kislány nem teljesen olyan, mint amit szerettem volna, de mivel a színt kellett kiválasztani és én a halvány rózsaszínt választottam, nem panaszkodhatom. Alul az eBay képet láthatjátok előbb, majd azt a terméket, ami megérkezett.


Remélem nektek is jó hetetek volt. Meséljetek! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése