2014. augusztus 3., vasárnap

Akik engem inspirálnak - 2. rész

Az előző részben azon külföldi blogokat, YouTubereket és szalonokat mutattam be, akiket szívesen nézegetek én is, várom a frissítéseiket, hiszen szuper munkákat készítenek. Ebben a cikkben olyan magyar körmös kollégákat szeretnék bemutatni nektek, akik gyönyörű munkáikkal valóban figyelmet érdemelnek.

1. Bejó-Iványi Hajnalka - HajNailka
2009 októberében végzett körmös hölgy, akivel 2012 óta a Cosmopolitan oldalán is találkozhatunk minden héten a Heti HajNailka rovatban. Nagyon szeretem a hivatalos oldalán lévő összes képét, ám számomra legkedvesebb munkáit az akril mappa rejti. Nagyon ötletes, kreatív festéseket készít. Nagyon szeretem azokat, akik minden különleges, egyedi mintát kézzel készítenek el a körmökre és nem matricákkal "trükköznek".


2. Sebestyén Ágnes
2011 Országos Szabolcs kupa díszítő I. helyezettje, 2010 Crystal Díszítő Európa Bajnokság ezüstérmese, Országos Díszítő Bajnok
A CrystalNails nemzetközi  díszítő oktatója és szakoktatója, számos díszítőképzés kapcsolódik a nevéhez, többet között géllakkal, akrillal, akvarellel, zselével, színes porcelánnal tanulhatunk díszíteni tőle. 


3. Marton Bettina
BrillBird Nemzetközi Oktató, Olimpia Bajnok - London 2012, BB CUP GYŐZTES
Hihetetlen aprólékos munkákat ad ki a kezéből és gyönyörűen dolgozik. Többször voltam már előadásán a BrillBird Salon Nails Premieren. Szezonra hangolt továbbképzésein mindig aktuális mintákat lehet megtanulni.


4. Podoba Anita
BrillBird Nemzetközi Oktató, Olimpiai Bajnok Díszítő - London 2012, háromszoros Országos Díszítő Bajnok, rajztanár
A legnagyobb magyar kedvencem, ezt bátran kijelenthetem! :) Szintén a Salon Nails Premieren láttam dolgozni többször is. Az előadások alatt a bemutatott mintát szinte sosem akarta befejezni, mindig látott rajta árnyékolni valót, egy pici apróságot, amitől még lenyűgözőbb lett a kész munka. 



Mint látjátok, van még hová fejlődni bőven! :) Remélhetőleg egyszer én is majd a nyomdokaikba léphetek és hasonló díszítéseket tudok majd készíteni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése