2014. augusztus 24., vasárnap

Elszánt körömlakk rajongók

A tetoválás egy életre szól - szokták mondani, ezért jól meg kell választani, hogy mit, hová és miért tetováltatunk magunkra. A legjobb, ha okkal készíttetjük a műalkotást, hiszen akkor a legkisebb az esélye annak, hogy pár év múlva megunjuk azt. Az ok szinte bármi lehet: megörökíttethetjük magunkon családtagjainkat, kisállatainkat, kedvenc idézetünket vagy akár rajongásunk tárgyát is. Ez utóbbi lehet akár maga a körömdíszítés és a körömlakkok iránt érzett elkötelezettségünk. Elég bizarr ötlet, de számot ilyen tetoválással találkozhatunk már az utcákon is. Én most ezekből hoztam egy csokorral. :)






Te csináltatnál magadnak hasonló témájú tetoválást?

4 megjegyzés :

  1. A szöveg alatti színes a kedvencem, egyszer, majd pár év múlva, ha még mindig ennyire szeretek majd lakkozni, akkor bevállalom, de most jegelve van a lakkos tetkó téma nálam :D

    VálaszTörlés
  2. Rajtam van egy :D De szerintem pont nem kellene minden tetoválásba erős jelentést zsúfolni, mert ha már nem rajongsz az adott dologért, sőt, csalódtál, akkor baj van... :)

    VálaszTörlés
  3. én is gondolkoztam már ilyen tetováláson, kb 7-8 éve rajongok a lakkokért, nem hiszem hogy megbánnám :)

    VálaszTörlés
  4. Az első nagyon tetszik! *.* De a többi egyáltalán nem jön be. :/

    VálaszTörlés