2011. október 28., péntek

Video Blog: lesd el, miként lehetnek olyan körmeid, mint Beyoncénak új klippjében, a Party-ban


B nagyon belehúzott mostanság. Két hét alatt három új klippje is megjelent! Terhesen sem pihen a csajszi. :) Gondolom most ez még a terhessége ezen szakaszában megengedett, hát dolgozzon, ha az jól esik neki.  Számomra még mindig példakép ez a nő, bárki bármit mondd! Ám most a Party című számához készített videó az érdekes, mivel abban hihetetlenül sok - én összese hetet számoltam össze - különböző körömfestéssel / körömdíszítéssel állt a kamerák elé. Ez a cikk arra hivatott, hogy bemutasson néhányat ezek közül, és segítsen az elkészítésükben. Lássuk őket! :)

A különc narancs

Ehhez a szetthez én biztos nem egy narancs lakkot kentem volna fel, de ettől olyan érdekes az összeállítás! Ehhez nincs is másra szükséged, mint a kedvenc narancsos árnyalatodat beszerezned. Nekem már megvan! :) Kicsit intenzívebb, sötétebb árnyalat, mint az övé. Ez annak is köszönhető, hogy a tubusban látható lakkot amikor kikentem a körmömre, száradás után enyhén besötétedett.

NAIL POLISH - H & M ( 390 Ft )

Egy csipetnyi rózsaszín

Nagyon ötletes egy körömfestési technika ez: 3 színt használt az alkotója - rózsaszínt, feketét és fehéret - és ezeket jól keverte a körmökön. Ehhez a díszítéshez a hüvelyk- és kisujjadat fesd be rózsaszínre, a mutató- és gyűrűs ujjadat fehérre és fekete mintákat készíts rá.Próbáltam megfejteni, hogy miféle motívum lehet az ő körmén, de kudarcot vallottam, így a saját megoldásomat láthatjátok. :) A középső ujj díszítése a legérdekesebb: félig fehér, félig rózsaszín, valamint egy csipke szerű fekete díszítés is van rajta. Ha a csipkeminta nem megy - mint nekem :D - akkor lessétek el, hogy én milyen technikával oldottam meg! :)

 


Rózsaszín - Estée Lauder, fekete - Lovely, fehér - Bichun



 Félhold

Ez egy nagyon egyszerű körömfestés, amihez nyugodtan lehet használni a körömlakkokhoz kapható francia manikűrt segítő körömmatricákat. A festés lényege, hogy a köröm holdacska részénél van a francia manikűrnél is használt fehér szín. Nekem sajnos ilyen kékem nincs, sőt! Semmilyen kékem sincs, csak díszítőlakkom, úgyhogy én most az előző díszítésnél használt rózsaszínemmel fogom megmutatni! :)





Merész csíkos

Nagyon egyszerű! Nem kell hozzá más, mint a kedvenc színű lakkod és egy díszítőlakk! Kombináld a színeket, ahogy jól esik, mint ahogy B is tette. A lényeg: legyen látványos! :) 





 Nem utolsó sorban pedig jöjjön a videó! :) További szép délutánt!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése